Zach Hill

Never be ashamed of having a crush on Zach Hill
American, Musician
Votes Ranking Boost Ranking
Loading
Loading
Zach Hill ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.

Zach Hill is straight. He is sexy and many gay men wish he was gay. If you like him, just say it: I Ain't Ashamed of My Man Crush. He is bald (alopecia hair loss) and hot.

2 Ways to Vote him Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Tell us "why you have a crush on him"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Why People Have A Crush On Zach Hill

new! Rate Zach Hill

Body: 

No votes yet

Face: 

No votes yet

Mind: 

No votes yet

Heart: 

No votes yet
Minimum 15 Words.
More votes will improve the ranking and your comment will show on the top. You'll be redirected to Paypal to finish the transaction.
3 star rating
Rated by 50+ man-crushers
  • 3 star rating BlackKklansman receives the Zach Hill Stamp of Approval. Best movie of the year so far. --
  • 5 star rating Zach hill is a monster --
  • 5 star rating harsh this is the end --
  • 1 star rating So he isn't even going to be the drummer on the new Team Sleep album. Rumors are that death grips is still making music --
  • 3 star rating If Jeff porcaro is a drummers drummer, I'd describe Zach hill as a nondrummers drummer --
  • 4 star rating ZACH HILL IS LEAVING THE MAGIC COVERAGE TEAM PRAISE THE SUN --
  • 5 star rating Who is zach hill really... --
  • 4 star rating I hate not being invited to nut touch with my friends --
  • 4 star rating Mayor of Kingstown is already good as a mf. Peep it. --
  • 5 star rating Zach hill is the best drummer ever sorry bye --
  • 5 star rating I love that Zach Hill went from Team Sleep to founding Death Grips and working with Omar Rodríguez-López. So many cool people to work with. --
  • 1 star rating He is the only dude in the world who can drop a track called "I'm going so far into you" after showing the world his dick --
  • 5 star rating If your keyboard was a drum set, your fingers were drum sticks and you were really fast at typing, it would probably sound like Zach Hill. --
  • 4 star rating Zach hill is an incredible drummer. super under-rated --
  • 5 star rating He is flawless --
  • 1 star rating I get so pissed at looking at this person profile. Zach hill instagram. Starting to be stupid hash tags that are offense --
  • 5 star rating Honestly he is so cool actually --
  • 5 star rating He is a maniac btw. --
  • 4 star rating Brian chippendale is equal to if not greater than zach hill imo --
  • 5 star rating Rattled that he is wearing my clothes to party's --
  • 5 star rating "Eggless Entry / Friendless Landscape" Okay new plan this acct is now only for commenting things that could be Zach Hill song titles --
  • 5 star rating Holy shit Hella is so sick! he is GOAT drummer --
  • 5 star rating Zach hill is my fav --
  • 3 star rating This is a reason why I'm stoked on zach hill ttps://youtu.be/PYPtOqZRsmk --
  • 1 star rating What the fuck led zach hill to make an album cover his dick what is the thought process that leads you to that --
  • 5 star rating Kids who comment on their mates fb friendships, dont have shit banter and go 'OMG IS THAT THE BIRD WHO TAKES IT UP THE ASS' be subtle fs --
  • 5 star rating Is Zach Hill a beast? --
  • 1 star rating Yo November 3rd might not be happening but I promise this shit is worth the wait. I got some special shit coming. --
  • 5 star rating He is prolly the best drummer of this generation --
  • 5 star rating He is a cool dude --
  • 5 star rating He is lord --
  • 5 star rating Zach hill is my spirit animal --
  • 2 star rating I feel that singing in a group that plays stuff like zach hill's face tat album would be so much fun --
  • 5 star rating Zach Hill's new rhythmic style is transcendent --
  • 4 star rating >implying Necromancer isn't Zach Hill's best work --
  • 3 star rating I only grow out my hair so i can do some zach hill mental head moves shit when i make music --
  • 2 star rating The drums in Interview F are fucking hardcore. I wonder how many arms he is gonna grow to perform that --
  • 4 star rating My only skill is instantly identifying zach hill drums --
  • 4 star rating All my family does is sit around and talk crap about one another --
  • 5 star rating He is my hero --
  • 3 star rating How much energy does zach hill have i swear that man is like a walking red bull --
  • 3 star rating Wtf Joanna Newsom is in a noise band with Zach Hill this is blowing my mind --
  • 1 star rating Had a dream I met Stefan Burnett and Zach Hill. Andy was there too but he was walking too fast so I couldn't say hi to him --
  • 5 star rating Zach hill is fr one of the best drummers ever --
  • 5 star rating My dying wish is for zach hill, stefan burnett and andy morin to bury me and shit on my grave (my make a wish if i get terminal cancer) --
  • 3 star rating Still can't get over how ridiculous that Death Grips concert was, he is inhuman --
  • 1 star rating Seeing death grips again was a major highlight from riot fest dude like zach hill is the best drummer alive hands down --
  • 4 star rating Zach hill is one of the greatest artists in the history of artists --
  • 5 star rating He is such a fucking animal --
  • 3 star rating Zach hill is what i imagine a high functioning insane person to be like --

Throwback Thursday #TBT

Zach Hill new pic 1.jpg
Zach Hill dating 2.jpg
Zach Hill exclusive hot pic 3.jpg
Zach Hill new pic 4.jpg
Zach Hill sexy 5.jpg
Zach Hill body 6.jpg
Zach Hill new pic 7.jpg
Zach Hill sexy 8.jpg
Zach Hill exclusive hot pic 9.jpg