Sanem Celik

Never be ashamed of having a crush on Sanem Celik
Turkish, Actress (Famous from Kara Melek)
Votes Ranking Boost Ranking
Loading
Loading
Sanem Celik ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.

Sanem Celik is straight. She has black hair. Scroll down and check out her short and/or medium black hairstyles & haircuts.

2 Ways to Vote her Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Tell us "why you have a crush on her"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Why People Have A Crush On Sanem Celik

new! Rate Sanem Celik

Body: 

No votes yet

Face: 

No votes yet

Mind: 

No votes yet

Heart: 

No votes yet
Minimum 15 Words.
More votes will improve the ranking and your comment will show on the top. You'll be redirected to Paypal to finish the transaction.
3 star rating
Rated by 50+ girl-crushers
  • 3 star rating aynen..gidenleride gorduk bi sanem celik meltem cumbul noldular hani burda unutulup gittiler --
  • 1 star rating Kara Melek dizisine o zaman ya n yetmeyebilir o dönemde Sanem Çelik'i Sanem Çelik yapan ve kötülük yapmas na ra men --
  • 4 star rating Ahu Türkpençe, Oktay ve Sanem Çelik'e rol arkada oldu. --
  • 3 star rating KAD R DO ULU ALABORADA,SANEM ÇEL K VE OKTAY KAYNARCA SÜREÇ F LM N D Z S NDE OYNAYACAK. --
  • 1 star rating Hay r kendi de inanm yo söyledi ine. "sanem çelik o kadar da güzel de il benca " diyebiliyo bu tür ablalar mesela. --
  • 5 star rating Sanem Çelik arap gibi hatun de il mi ya --
  • 3 star rating Aay aliye var tvde ne çok seviyordum bu diziyi sanem çelik e hayrand m --
  • 2 star rating Paramparça: "Ya bu Hazal yeni bir Kara Melek olur. Bu K z n önü aç k, bir Sanem Çelik'i bile geçer." --
  • 3 star rating Bilinçalt çok garip bir ey. sanem çelik'i durduk yerde ece uslu'ya benzettim. --
  • 2 star rating Google aramalar mda bugün: "sanem çelik ne yap yor?" "kara melekten sonra gün yüzü görmeyenler" --
  • 1 star rating Atv'de aliye var. dizinin kadrosu los galacticos gibiymi . sanem çelik, nejat i ler, halit ergenç, bar falay, mine tugay vs. --
  • 2 star rating Sayg n soysala bak nca yetkin Dikinciler görür gibi oluyorum,hazal kayaya bak nca da Sanem Çelik'i --
  • 5 star rating Ruh Hali: Sanem Çelik --
  • 1 star rating Sanem Çelik ilk sezonda o kadar güzel ki ölmek istiyom. Gerçi bu ara zaten öyle eyler istiyom. aka aka. Ne ölcem. --
  • 5 star rating Küçükken Aliye'de Nejat ler'le Sanem Çelik'in öpü me sahnesi ç k nca gözümü kapat yolard imdi o öpü me sahnesini izleyebiliyorum shdjssh --
  • 5 star rating Aliye isimli diziyle Türkiye'ye erkek gibi yürüyen kad nlar kazand ran Sanem Çelik noldu yaa..Hala yürüyü ü düzelmedimi acaba ¿¿¿ --
  • 4 star rating Sanem Çelik güzel kad nd yaa.nap yor ki ç ks n ortaya --
  • 5 star rating " off Alacati da bisürü ünlüye alismistim ama Sanem Celik i görünce OHA COK GUZEL demekten kendimi alikoyamadim:( AMA cok güzel be ma allah --
  • 1 star rating Kara Melek ile Türkiye entrikay tan d - 96. Sanem Çelik = Ülkenin yap ta lar yla oynayan sinsi bir eytand r. --
  • 3 star rating Kara Melek isimli dizimizde yer alan Sanem Çelik yar n 20.00'da commentda sizlerle beraber olacak. --
  • 1 star rating Y llar önce Sanem Çelik'e a kt m g yab nda, imdi de Bü ra'a galiba. Bu i in sonu yok biliyom ama gönül fermanasdghjkl i --
  • 5 star rating u tvde bu zmana kadar hayran oldu um iki insan var biri Sanem Çelik di eri Hilmi Cem ntepe tek ortak noktalar ye il gözlü olmalar ;) --
  • 3 star rating Sanem Çelik'in kara melek zamanlar ndaki hali sizcede harika de il mi ya. --
  • 1 star rating Niye koydu biliyomusunuz sanem çelik varya annem o kad n cok begeniyo o yuzden koymu ama alakam z yok o kad n guzel aq --
  • 5 star rating Türkiye'nin en güzel kad n = Sanem Çelik --
  • 1 star rating Meryem Uzerli'yi Elidor reklamlar ndan ba ka bir yerde görebilecek miyiz acaba? Sanem Çelik gibi yok etmez umar m kendini. --
  • 4 star rating Bu Merve Bolu ur'da tam bi Kara Melek Sanem Çelik havas yok mu? --
  • 3 star rating Sanem Çelik'e bir dönem a kt m.So uk güzel.Harcad lar güzelim kad n . --
  • 5 star rating çocukluk dönemlerimde ki yani imdinin 40'l ya larda ki oyunculara bak yorum, sanem çelik(yeri bende ayr ) vs. zaman ne geçmi diyorum be --
  • 5 star rating Sanem Çelik' te güzel kad n ya vesselam. --
  • 5 star rating Nejat i ler ve Sanem çelik aliye --
  • 5 star rating Senin için bana melek dediler, kimseyi yar yolda b rakmaz dediler ama, zaman n da sanem çelik bile böylesine kara melek olmad be azize.. --
  • 2 star rating Sanem çelik film çekse ya. s k ld m eskilerini izlemekten. di er kar lar hiç severek izleyemiyorum. --
  • 3 star rating AL YE D Z S N N YÖNETMEN KUDRET SABANCI VE BA ROL OYUNCUSU SANEM ÇEL K BAKIN NASIL YAKALANDI --
  • 1 star rating Sahip olmak istedi im ses tonu tam Kara Melek'teki Sanem Çelik'in tonu ya.Konu unca titreyip,sayg duru unda duras n geliyor. --
  • 5 star rating Bu arada bilen bilir, tam bir Nurgül Ye ilçay hayran y m. O'ndan önce de Ye im Büber hayran yd m, O'ndan önce de Sanem Çelik. --
  • 4 star rating Sanem Çelik'i y llard r özlüyorum zaten Kara mele im. --
  • 3 star rating Hititler belgeselinde Sanem Çelik -Haluk Bilginer görmek .. aka de il. --
  • 1 star rating Krem almak için girdi im eczanede eczac genç han m a r s a r s güzeldi. Sanem Çelik'in dalgal saçl d diyim siz anlay n. --
  • 5 star rating Bi Sanem Çelik-Kudret Sabanc 'n n yakaland bir de Cem Garipo lu'nun teslim oldugu geceyi unutamam. Hayat m n mihenk ta lar gerçekten.. --
  • 4 star rating Biraz Aliye izleyeyim.Sanem Çelik lezbiyenli ine ihtiyac m var --
  • 5 star rating Sanem çelik dizi çeksede seyretsek. --
  • 1 star rating Tavsiyem yeni sezona güçlü bir kad n oyuncuyla girmeniz. Cihan karakterine Sanem Çelik veya Fahriye Evcen çok yak r bence --
  • 3 star rating Sanem Çelik 'E kiya Dünyaya Hükümdar Olmaz' dizisi kadrosuna kat ld . --
  • 5 star rating Meryem üzerli, sanem çelik kadrosuna dahil edilmis. Umarim konusu dagilmaz diziden sogutmazsiniz ayrica ilyasima bulasmasin bunlar --
  • 4 star rating Sanem Çelik figüran olarak setlere geri döndü yaz k :( --
  • 5 star rating O zaman Sanem Çelik is back! --
  • 2 star rating Yeni sezonda sanem çelik, sevcan ya ar, meryem uzerli olmayacak diziye en az 2 kad n oyuncu kat l r galiba --
  • 2 star rating Oktay Kaynarca, Deniz Çak r ve Sanem Çelik li yeni sezonun ilk bölümüyle 20 Eylül Sal 20.00'de Atv de! --
  • 5 star rating Sanem Çelik sen ne gudubet kar s n hele küçük Ay e felfecir Nejat i ler de götüyle oynam bunu niye hüngür sümük izlediniz ey halk m --

Throwback Thursday #TBT

Sanem Celik sexy 0.jpg
Sanem Celik new pic 1.jpg
Sanem Celik dating 2.jpg
Sanem Celik dating 3.jpg
Sanem Celik exclusive hot pic 5.jpg
Sanem Celik sexy 7.jpg
Sanem Celik sexy 8.jpg
Sanem Celik exclusive hot pic 9.jpg
Sanem Celik hot 10.jpg
Sanem Celik hot 11.jpg