Jean Grey

Never be ashamed of having a crush on Jean Grey
American, Daredevil (Famous from Member of the X-Men)
Votes Ranking Boost Ranking
Loading
Loading
Jean Grey ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.

Jean Grey is straight. She has red hair. Scroll down and check out her athletic body, short and/or medium red hairstyles & haircuts.

2 Ways to Vote her Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Tell us "why you have a crush on her"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Why People Have A Crush On Jean Grey

new! Rate Jean Grey

Body: 

No votes yet

Face: 

No votes yet

Mind: 

No votes yet

Heart: 

No votes yet
Minimum 15 Words.
More votes will improve the ranking and your comment will show on the top. You'll be redirected to Paypal to finish the transaction.
3 star rating
Rated by 50+ girl-crushers
  • 4 star rating She is the Jason Voorhees of the comic book world. --
  • 5 star rating She is the only exception to stick it in crazy. --
  • 5 star rating Dear lord she is back again? Is there no escape? --
  • 3 star rating Jean Grey - The life of the dead is placed in the memory of the living. --
  • 5 star rating Just let Jean Grey wake up from a fever dream and it turns out that all of the past xmen movies never really happened. It was a nightmare --
  • 4 star rating Jean Grey of X-Men Evolution crossplay/cosplay I think so --
  • 5 star rating She is seriously shit. Cheap knock off. --
  • 2 star rating Kind of glad she is dead. She and Scott had colour co-ordinated outfits way too often. Shit was just creepy. --
  • 4 star rating The actress who played jean grey is on my tv AHOAOSAJLSNS --
  • 3 star rating Some things in life can't be denied. Like the fact that she is the best x-men. --
  • 3 star rating jean grey kan boleh rasa ni benda semua haha. Is it always like this at home? --
  • 1 star rating I read the first three chapters of the Trial of Jean Grey story arc in and Really excited to see where things will lead. --
  • 1 star rating My closet mainly consists of black, jean, grey, and cheetah print. It's pathetic how easy it is to throw an outfit together. --
  • 5 star rating Ew, is that Jean Grey? Duck that bitch. --
  • 1 star rating I just found out that Jean Grey's voice actress was married to Professor X's voice actor and now things seem so strange. --
  • 4 star rating The comments section is why Jean Grey turned into the Dark Phoenix. --
  • 5 star rating Watching X-Men and I realize what a whore she is. One minute shes dating Cyclops and 5 minutes later shes making out with Wolverine. --
  • 4 star rating Jean Grey dresses like a whore. So does Storm. Fuckin whores. --
  • 1 star rating So the trial of Jean Grey. Have to pick up GotG with ANXM to follow properly. I'll tell why I will. Not because of Jean Grey tho. --
  • 5 star rating Or Jean Grey she is real badass! --
  • 1 star rating And so, Jean Grey, Magneto, Blade Runner and Deusu all got their genitals out and ran through an estate at 11pm. Wat --
  • 3 star rating Sophie Turner is Jean Grey, Sansa Stark AND a Jonas wife so talk to her nice --
  • 3 star rating So they show a young Jean Grey and Xavier and Magnus already look old as shit. What year was this? --
  • 5 star rating XMEN & THE PHOENIX are riseing at the same time haha jean grey is going to take a last stand as shes a phoenix thats pissed --
  • 5 star rating The only one I can remotely relate to is X-Men because I used to watch the cartoon as a child ! I loved Storm and Jean Grey ! --
  • 5 star rating So, in cannon, who has more people desperately in love with them: Sue Storm, Jean Grey, or Janet Van Dyne? --
  • 4 star rating She is insufferable. I don't care if I'm the only one who thinks so. --
  • 5 star rating My favorite X-Men used ta be Wolverine....cuz of tha claws of course...now? I really really fucks wit Jean Grey....wanna know why?? lol --
  • 5 star rating Sendo só a Jean Grey --
  • 2 star rating Another step closer to being ready for Jean Grey got her rim fixed and picked up 2 new road tires. --
  • 3 star rating Let me save you the Google search. Jean Grey of the X-Men is not related to Earl Grey of the tea. --
  • 5 star rating My coworker is disappointed because he thinks I missed a brilliant opportunity to dress as Jean Grey this Halloween...I tried man, I tried --
  • 5 star rating Bless i love jean grey but she dIES SO MUCH and then kitty was my favorite and is now still my fave bless xmen in general tho --
  • 4 star rating She is the baddest bitch in Marvel Comics. End of story. --
  • 4 star rating Were wolverine and jean grey canon in the comics this is important --
  • 5 star rating JEAN GREY IS ACTUALLY MY FAVE MARVEL CHARECTER EVER LIKE THE SASS I LOVE HER --
  • 5 star rating A neighbor's wireless network is 'Jean Grey'. --
  • 3 star rating Can I have Jean Grey's powers and get married to Scott or is that too much to ask for. --
  • 3 star rating "So what are some of your goals?" "Jean Grey." "That's not-" "Jean. Grey." --
  • 3 star rating Jean Grey - The life of the dead is placed in the memory of the living. --
  • 5 star rating Listen to me jean grey is everything --
  • 1 star rating They REALLY made Jean Grey useless in the X-Men Animated series didn't they? Only time she shined was Phoenix/Dark Phoenix saga --
  • 1 star rating went off to med school. I stayed here. Dr. Jean Grey has a place in the outside world, and I m really proud of you for that. --
  • 3 star rating The actor that plays Jean Grey in X Men is a sly spice.. Well in that role anyways --
  • 5 star rating And Jean Grey gets reincarnated so damn much. --
  • 5 star rating I liked strom first cuz she was black... but once i really started watching the show n reading some of the comics, Jean Grey was the shit. --
  • 2 star rating Another day another joke about how often jean grey is fridged and re-fridged for logan and scott's manpain --
  • 3 star rating This is an anti-Jean Grey comment. i ain't got time for her or her boring ass boyfriend --
  • 3 star rating Being there in the Jean Grey school is too painful.. ..I can't live seeing a dead friend there.. --
  • 3 star rating Now that my hair is red again I feel like Jean Grey off of X-Men...ha --

Throwback Thursday #TBT

jean grey costume 0.jpg
jean grey 90s 1.jpg
jean grey and wolverine 2.jpg
Jean Grey sexy 3.jpg
jean grey wallpaper 4.jpg
Jean Grey new pic 5.jpg
jean grey movie 6.jpg
Jean Grey new pic 7.jpg
Jean Grey sexy 8.jpg
Jean Grey full body 9.jpg
Jean Grey dating 10.jpg
jean grey and wolverine 11.jpg