Carla Regina

Never be ashamed of having a crush on Carla Regina
Brazilian, Actress
Votes Ranking Boost Ranking
Loading
Loading
Carla Regina ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.

Carla Regina is straight. She has dark brown hair. Scroll down and check out her slim body, short and/or medium dark brown hairstyles & haircuts.

2 Ways to Vote her Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Tell us "why you have a crush on her"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Why People Have A Crush On Carla Regina

new! Rate Carla Regina

Body: 

No votes yet

Face: 

No votes yet

Mind: 

No votes yet

Heart: 

No votes yet
Minimum 15 Words.
More votes will improve the ranking and your comment will show on the top. You'll be redirected to Paypal to finish the transaction.
4 star rating
Rated by 50+ girl-crushers
  • 5 star rating tbm Carla regina --
  • 5 star rating Pra que fazer isso carla regina?.... --
  • 5 star rating Carla regina me dando rt --
  • 5 star rating Carla Regina é muito chata pqp --
  • 3 star rating Pessoas que lembrei Carla Regina,Bruno Diniz,Prof. Yna,Lucas Rocha,Fãs do 5sos e 5sos view --
  • 4 star rating Tô extremamenteeee puta com a Carla Regina,bruaca --
  • 5 star rating Te mato carla regina --
  • 1 star rating Carla Regina bora fazer testes pra distrair a cabeça e dar risada dos resultados absurdos..... se sentindo sarcástica --
  • 5 star rating To doida pra chegar a festa da CIBE, matar a saudade da Miss. Katia, Miss. Miriam, Pra. Carla Regina... Só não vou ver a Sheila, porque+ --
  • 5 star rating Ele gosta da Carla Regina há 30 anos --
  • 5 star rating regina della puntata --
  • 4 star rating Hoje completamos 11 anos de casados. Te amo meu anjo. Carla Regina --
  • 5 star rating me encanta!!! --
  • 4 star rating Los mejores momentos cuando le doy de comer a Carla Regina --
  • 4 star rating Só acho que a Carla Regina já pode ser convidada dnv ano que vem --
  • 3 star rating Carla, Regina. Fav school memory is discovering who can and can't stand with their knees together. --
  • 5 star rating hola ocupo de tu ayuda, quiero experimentar, md --
  • 5 star rating A Helen quer que eu mude meu nome pra MÃE DA HELEN, pra ninguém mais pedir pra ela quem é CARLA REGINA.... era só o que me faltava! --
  • 5 star rating Wow!!! I need that! --
  • 5 star rating el cel debe de estar grabando la venida --
  • 3 star rating Interesante tus propuestas...y si caminamos juntos para platicar de perversidades? --
  • 2 star rating Para quem não sabe, o SBT já produziu um remake de A Gata em 2004 estrelado pela linda da Carla Regina. --
  • 3 star rating E ai ???? Oq resolveu ??? Vamos ter um local p irmos fim de semana ???? Rsrrs Carla Regina --
  • 5 star rating yo me apunto! --
  • 5 star rating she's off of social media. --
  • 5 star rating Carla regina é uma.ruina --
  • 2 star rating Disfrutando un rico almuerzo en Santander De Jimenez con mis grandes amores Carla Regina y Cesar Silvestre. --
  • 3 star rating Guilherme morossini e carla regina estão juntos em um grupo "ofertas supermercado avenida --
  • 3 star rating Hoje 21/10 a atriz Carla Regina completa 40 anos Hoje 21/10 a atriz Marisa Orth completa 52 anos --
  • 3 star rating 10 21 Carla Regina / 40 Fernanda Rodrigues / 37 Marisa Orth /52 --
  • 5 star rating Casi, casi --
  • 5 star rating yo quiero, dos PORFAVOR NETA! Ya sabe Ud --
  • 5 star rating hola nena a la orden --
  • 5 star rating dedicamela para jalarmela rico --
  • 4 star rating seri un placer que me dediqué uno saludos y bonita tarde --
  • 5 star rating yo te ayudo --
  • 5 star rating delicioso --
  • 5 star rating hermosa imagen!!! --
  • 3 star rating nes $800 completo reparación de ps llévalo no cobramos por revisión --
  • 5 star rating hola --
  • 4 star rating y las fotos carla queremos verte disfrutando de tus vacaciones --
  • 3 star rating según una investigación de la universidad de Jaimico, cuya población fue 0 eso es correcto xD --
  • 5 star rating Giulia Diniz Ludmila Tatiane Carla Regina --
  • 4 star rating hey. Do you know any Mistresses in GDL. Near Zapopan? --
  • 5 star rating que padre --
  • 1 star rating É Carla Regina Fernandes! Quem disse que sabedoria é dizer amém? Vamos abrir as asas e soltar as feras e cair na gandaia. --
  • 3 star rating Nego do Borel - Você Partiu Meu Coração ft. Anitta, Wesley Safadão arroba carla regina --
  • 5 star rating Mmmm delicioso --
  • 5 star rating Carla Regina é mt maluca cr kkkkkkkkkkkk --
  • 4 star rating pues hay que darle unas buenas mamadas a esas tetas y ese culo --

Throwback Thursday #TBT

Carla Regina sexy 0.jpg
Carla Regina new pic 1.jpg
Carla Regina dating 2.jpg
Carla Regina sexy 3.jpg
Carla Regina sexy 4.jpg
Carla Regina sexy 5.jpg