Aundrea Fimbres

Never be ashamed of having a crush on Aundrea Fimbres
American, Singer (Famous from Member of Danity Kane)
Votes Ranking Boost Ranking
Loading
Loading
Aundrea Fimbres ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.

Aundrea Fimbres is straight. She is a real woman. So you have a girl-crush on her? Go ahead and check out the pictures below -- so hot! She has dark brown hair. Scroll down and check out her slim body, short and/or medium dark brown hairstyles & haircuts.

2 Ways to Vote her Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Tell us "why you have a crush on her"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Why People Have A Crush On Aundrea Fimbres

new! Rate Aundrea Fimbres

Body: 

No votes yet

Face: 

No votes yet

Mind: 

No votes yet

Heart: 

No votes yet
Minimum 15 Words.
More votes will improve the ranking and your comment will show on the top. You'll be redirected to Paypal to finish the transaction.
3 star rating
Rated by 50+ girl-crushers
  • 3 star rating Danity Kane's former lead vocalist Aundrea Fimbres gotta fan page y'all lol go follow --
  • 3 star rating Cryinnnng. What happened to that baby yall said Aundrea Fimbres was having 12 months ago? oh --
  • 3 star rating What happened to that baby yall said Aundrea Fimbres was having 12 months ago? oh punched it too --
  • 3 star rating What happened to that baby yall said Aundrea Fimbres was having 12 months ago? oh --
  • 4 star rating Danity Kane featuring Aundrea Fimbres - Bye Baby -______- --
  • 3 star rating can y'all at least put All In A Days Work ft Aundrea Fimbres on the album. --
  • 1 star rating Dawn was like whatever to me but Queen she is gonna feature on one of her songs! Finally something DK-related to look forward to --
  • 3 star rating So do I type "Danity Kane Ft. Aundrea Fimbres" or do I just use the uncropped pic DK4? --
  • 1 star rating Aundrea Fimbres should had stayed in and finished the album.. Without Audrea, the girls voices doesn't really blend too well. --
  • 4 star rating She is posting all her wedding pictures on ig --
  • 3 star rating I need the version with Aundrea Fimbres on it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! --
  • 2 star rating New Music Danity Kane All in A Days Work FT, Aundrea Fimbres Thank GOD! This leaked because aint nobody ,, --
  • 5 star rating Dawn Richard Feat Aundrea Fimbres | "Phoenix" --
  • 5 star rating New Song: Dawn Richard & Aundrea Fimbres (Formerly Of Danity Kane) Phoenix {Snippet}: In the wake of Danity Kane s second (and pr... --
  • 2 star rating That dawn richard ft aundrea fimbres pheonix song is dope tho , definitely miss hearing dreas voice ! --
  • 4 star rating I don't know why "Featuring Aundrea Fimbres" made me laugh so hard. --
  • 5 star rating I love AUNDREA FIMBRES soooo question is where TF did a fan page come from to get shit twisted? --
  • 5 star rating Wel goddamn, as much as I hate Dawn Richards for fucking up Danity Kane, her new song "Phoenix" with Aundrea Fimbres(MAH QURL) is fire --
  • 5 star rating Dawn ft Aundrea Fimbres - Pheonix --
  • 5 star rating Dawn Richard x Aundrea Fimbres | Phoenix --
  • 5 star rating Dawn Richard ft Aundrea Fimbres Phoenix... --
  • 3 star rating Tenes 4 minutos: temón recomendado -> de Dawn Richard y Aundrea Fimbres. --
  • 3 star rating NowPlaying Phoenix (feat. Aundrea Fimbres) - Dawn Richard - Blackheart --
  • 4 star rating Listening to 'Phoenix (feat. Aundrea Fimbres)' by 'Dawn Richard' --
  • 5 star rating Listening to Phoenix (Feat. Aundrea Fimbres) by Dawn Richard I'm kinda here for this too, Aundrea shines on this track and Dawn is solid --
  • 5 star rating Phoenix - Dawn Richard ft Aundrea Fimbres --
  • 4 star rating Listening to 'Phoenix (feat. Aundrea Fimbres)' by 'Dawn Richard' --
  • 3 star rating I need the version with Aundrea Fimbres on it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! --
  • 5 star rating Aundrea Fimbres can sing her ezz off!!! --
  • 5 star rating Listening to Phoenix (Feat. Aundrea Fimbres) by Dawn Richard I'm kinda here for this too, Aundrea shines on this track and Dawn is solid --
  • 4 star rating Phoenix with aundrea fimbres is my fav song on blackheart --
  • 5 star rating Aundrea Fimbres...... --
  • 5 star rating "I'll rise, like a Phoenix". - Aundrea Fimbres --
  • 4 star rating So I finally gave up on an Aundrea fimbres solo album --
  • 5 star rating Phoenix - Dawn Richard ft. Aundrea Fimbres --
  • 5 star rating Aundrea Fimbres --
  • 1 star rating 7 mars: Aundrea Fimbres, American singer-songwriter and dancer (Dani], was born 1 billion seconds ago (on 29 Jun 1983) --
  • 5 star rating Poetry- Dawn Richard & Aundrea Fimbres --
  • 2 star rating I need the version with Aundrea Fimbres on it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DK3 danitykane aundreafimbres --
  • 2 star rating Dalam ramai-ramai wanita dalam Danity Kane, aku tertarik kat Aundrea Fimbres ni. Comel cemana ntah! Aummmm! --
  • 4 star rating JoWork got Dawn Richard's face and Aundrea Fimbres's body now. --
  • 5 star rating Dawn Richard -Phoenix (Feat. Aundrea Fimbres) --
  • 4 star rating Aundrea Fimbres & Dawn Richard ft Dwoods x Stay With Me --
  • 5 star rating She is my 2nd favorite vocalist of all time xo --
  • 4 star rating Phoenix (feat. Aundrea Fimbres) / Blackheart / Dawn Richard --
  • 5 star rating Dawn Richard ft Aundrea Fimbres Phoenix. --
  • 5 star rating Phoenix- Dawn Richard ft Aundrea Fimbres --
  • 5 star rating Dawn Richard × Phoenix ft. Aundrea Fimbres --
  • 5 star rating Phoenix| Dawn Richards ft Aundrea Fimbres --
  • 3 star rating Since Adele and aundrea fimbres playing games I need to Stan for someone else --

Throwback Thursday #TBT

aundrea fimbres new hairstyles 0.jpg
aundrea fimbres weight gain 1.jpg
aundrea fimbres pregnant new hairstyles 2.jpg
Aundrea Fimbres sexy 3.jpg
Aundrea Fimbres young 4.jpg
Aundrea Fimbres young 5.jpg
aundrea fimbres weight gain 6.jpg
Aundrea Fimbres full body 7.jpg
Aundrea Fimbres dating 9.jpg
Aundrea Fimbres sexy 10.jpg
Aundrea Fimbres dating 11.jpg