Seckin Ozdemir

Never be ashamed of having a crush on Seckin Ozdemir
Turkish, Actor
Votes Ranking Boost Ranking
Loading
Loading
Seckin Ozdemir ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.

Seckin Ozdemir is straight. He has light brown hair. Scroll down and check out his athletic body, short and/or medium light brown hairstyles & haircuts.

2 Ways to Vote him Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Tell us "why you have a crush on him"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Why People Have A Crush On Seckin Ozdemir

new! Rate Seckin Ozdemir

Body: 

No votes yet

Face: 

Average: 7 (1 vote)

Mind: 

No votes yet

Heart: 

No votes yet
Minimum 15 Words.
More votes will improve the ranking and your comment will show on the top. You'll be redirected to Paypal to finish the transaction.
4 star rating
Rated by 50+ man-crushers
  • 3 star rating Gece gündüz sosyal medyaya emek veren tüm meslekta lar ma selam olsun, ya as n emek günü. --
  • 5 star rating New Seckin Ozdemir --
  • 3 star rating bizim yeni dizimiz son bakista ask! Basrollerinde damla sonmez seckin ozdemir :) --
  • 5 star rating Seckin Ozdemir kalp ben --
  • 5 star rating Seckin Ozdemir :) --
  • 5 star rating Biomda ki Seckin Ozdemir yazisini da kaldirdim. --
  • 4 star rating Seckin Ozdemir'in oldugu her dizi itinayla izlenir --
  • 5 star rating Seckin ozdemir yeni dizi cevirmis :D --
  • 5 star rating Seckin Ozdemir oys Allam yarabbim delirecem --
  • 3 star rating Uzun zamandir bekledigim dizi sonunda yayinlanacak sonunda Seckin Ozdemir i izleyebilecegim --
  • 3 star rating Seckin Ozdemir Damla Sonmez seviyorym cok ... --
  • 4 star rating Salona seckin ozdemir girdi ben sok konsantrasyon sifir kjajdhajsj --
  • 5 star rating seckin ozdemir --
  • 5 star rating Seckin ozdemir <3 damla sonmez --
  • 3 star rating Seckin ozdemir in karsisina ekin turkmenden baskasini bulamadilar mi?? --
  • 4 star rating Seckin Ozdemir'in bakislar cok iyi. Insani kendisine cekiyor --
  • 4 star rating Ya seckin ozdemir'i izlerken ruhum buharlasiyooor --
  • 5 star rating Tabiki seckin ozdemir varsa gunahkar izlenir be --
  • 4 star rating Seckin ozdemir'in kaderi Kore orijinli dizilerde oynamak galiba --
  • 5 star rating Seçkin Òzdemir çok iyi olmu --
  • 5 star rating Seckin Ozdemir icin izliyorum --
  • 4 star rating Bu seckin ozdemir ariza cocuk rollerine acayip yakisiyo --
  • 5 star rating Seckin Ozdemir icin bakalim bi:) --
  • 2 star rating Bu aksam varmis Seckin Ozdemir severim ama bir Engin Akyurek degil.Bu gece yarin internetten izlenir :) --
  • 5 star rating çok beklendi seckin ozdemir çok özlendi --
  • 5 star rating foxtv de tabi seckin ozdemir de --
  • 5 star rating Seckin Ozdemir'e Bir A k Hikayesinden sonra Damla sonmezden baska kimseyi yak st ram yorum su ikili bi dizi yada filmde yine oynas n --
  • 5 star rating Seckin Ozdemir cuk diye oturmus rolune.. --
  • 1 star rating Seckin Ozdemir'in kostum sorumlusu kim bilmem ama bravo valla.O kadar iyi giyiniyor ki rakiplerine tarz konusunda fark atar --
  • 4 star rating Bi Seckin Ozdemir oyunculugu daha "Gunahkar" dizisi.. --
  • 4 star rating Seckin Ozdemir sonsuza kadar gozumde ressam Leo olarak kalicak --
  • 4 star rating Seckin ozdemir manyak super yaa uyumadim 'i izledim yani --
  • 5 star rating fenna bir dizi . Seckin ozdemir favorimsin. --
  • 5 star rating Seckin Ozdemir diye bi gercek var bi de --
  • 4 star rating i haftasonu kesinlikle izlicem Seckin Ozdemir olur da izlenmez mi --
  • 5 star rating Seckin ozdemir --
  • 4 star rating Seckin_ozdemir: Yenmeli, Yenmeli ve yine Yenmeliyiz. --
  • 1 star rating Silebilir misin sende kalan dudaklarimin neminiii,atamazsin biliyorum sende solan yüre imii Seckin Ozdemir - Ver Bana Düslerimi --
  • 3 star rating Yaaa seckin ozdemir niye bukadar tatli yakisli karizmatik sempatik anlamiyorum kii . --
  • 5 star rating seckin ozdemir --
  • 4 star rating Seckin Ozdemir gibi bi sefkilimiz yokki, ask acisi cekelim. --
  • 5 star rating damla sonmez seckin ozdemir lütfen --
  • 5 star rating damla sonmez seckin ozdemir --
  • 5 star rating seckin ozdemir damla sonmez lutfenn --
  • 5 star rating seckin ozdemir ve nurgul yesilçay --
  • 5 star rating Gunahkar hikaye tema roller cok iyi gidiyor.seckin ozdemir yan roller iyi.basrol kizlar vasat oynculuk. Ama dizi cok iyi.Izleyici trt o ayri --
  • 5 star rating Seckin Ozdemir ): --
  • 5 star rating Seckin Ozdemir cok yak kl de il mii --
  • 1 star rating "Anne seçkin ozdemir cok yakisikli degil m yaaa!!"- "vallaaa aptala malum olurmus bide oyle biri cikio mu kar na." :((((( --
  • 3 star rating Ne yani biraskhikayesinde oynayan seçkin ozdemir seni once engelleyip sonra engelinimi kaldirdi? --

Throwback Thursday #TBT

Seckin Ozdemir sexy 0.jpg
Seckin Ozdemir new pic 1.jpg
Seckin Ozdemir dating 2.jpg
Seckin Ozdemir hot 3.jpg
Seckin Ozdemir man crush 4.jpg
Seckin Ozdemir full body 5.jpg
Seckin Ozdemir new pic 6.jpg
Seckin Ozdemir young 8.jpg
Seckin Ozdemir new hairstyles 9.jpg
Seckin Ozdemir man crush 10.jpg
Seckin Ozdemir sexy 11.jpg