Ross Lynch

Never be ashamed of having a crush on Ross Lynch
American television actor; singer (Famous from Austin & Ally, R5)
Votes Ranking Boost Ranking
Loading
Loading
Ross Lynch ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.
He was named one of All-American Men by our Man Crush Monday bloggers.

Ross Lynch is straight. He is sexy and many gay men wish he was gay. If you like him, just say it: I Ain't Ashamed of My Man Crush. He has blonde hair. Scroll down and check out his athletic body, short and/or medium blonde hairstyles & haircuts.

2 Ways to Vote him Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Tell us "why you have a crush on him"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Athletic Body: Ross Lynch Mostra Il Sedere

6 months ago (February 17, 2018, 10am)

Ross Lynch The Chilling Adventures Of Sabrina S01E03 2019 04 08
Ross Lynch sexy shirtless scene April 8, 2019, 12pm
Ross Lynch The Chilling Adventures Of Sabrina S01E03 2019 04 08
Ross Lynch sexy shirtless scene April 8, 2019, 12pm

Ross Lynch Y Friend Dahmer 2018 02 17
Ross Lynch sexy shirtless scene February 17, 2018, 10am
Ross Lynch Y Friend Dahmer 2018 02 17
Ross Lynch sexy shirtless scene February 17, 2018, 10am

Why People Have A Crush On Ross Lynch

new! Rate Ross Lynch

Body: 

Average: 9.6 (14 votes)

Face: 

Average: 9.6 (10 votes)

Mind: 

Average: 9.2 (13 votes)

Heart: 

Average: 9.6 (14 votes)
Minimum 15 Words.
More votes will improve the ranking and your comment will show on the top. You'll be redirected to Paypal to finish the transaction.
4 star rating
Rated by 50+ man-crushers
  • 5 star rating He is cute and got that surfer boy look. --
  • 5 star rating Hes cute becose hes so sweet --
  • 5 star rating Ross is so cute puppies look up pictures of him on the internet. --
  • 5 star rating My brother said if he takes me to one of your concerts I might die there --
  • 5 star rating I feel like he is gonna end up like Nick Jonas.. --
  • 5 star rating Ross lynch got so hot --
  • 4 star rating Super can't fall asleep and ross lynch is not helping one bit --
  • 5 star rating I hope i have that dream where r5 opens for PF and sam miller pushes me off the barricade so he could be closer to ross lynch again --
  • 3 star rating Your fucking jacket is over $1000 wtf you're ross lynch not Kim kardashian --
  • 5 star rating If your name isn't ross lynch i don't wanna tlk. --
  • 3 star rating Throwback to when Ross Lynch called me out for liking his brother so much omG --
  • 5 star rating Mis crush son Harry Styles Ross Lynch Austin Mahone ¿Cuales son los tuyos ? --
  • 2 star rating Queria ir no show do r5 só pra saber se o cabelo do ross lynch é amarelo bem claro ou branco mesmo --
  • 3 star rating Ross lynch is beautiful and talented y'all need to stop sleeping on him --
  • 4 star rating " Welp Ross Lynch dmed me on Instagram so there's that" oh rlly --
  • 3 star rating "Music is poetry with personality." -Ross Lynch That is so very true. --
  • 5 star rating If he is your boy ideal. --
  • 5 star rating One day, you'll wish you lived your life perfect. But is Ross Lynch or R5 living their lives perfectly? So? There just living their lives --
  • 5 star rating Goofy grin ross lynch is my aesthetic --
  • 3 star rating One last thing...Ross Lynch looks so damn hot while performing/singing --
  • 5 star rating I saw R5 perform today, & he is so hot wtf --
  • 3 star rating In the next month I ll be in the Bahamas and I ll be meeting Ross Lynch. 2019 has been so good --
  • 4 star rating Ross lynch is a capricorn I don't know what to do w this information --
  • 5 star rating Ross lynch crush pra vida e pra morte --
  • 2 star rating I saw the guy who stars my favourite TV show on family which is all I watch, Ross lynch perform live today --
  • 1 star rating I really cannot get into the chilling adventures of sabrina but i wanna try and force myself to watch it bc of ross lynch --
  • 5 star rating Ross Lynch/R5 Love them so much --
  • 5 star rating ROSS LYNCH IS SO HOT FUCK ME --
  • 5 star rating He is SO HOT WTF --
  • 4 star rating Austin And Ally Is Terrible Ross Lynch Is Ugly And Fat --
  • 1 star rating Friend: is the new kid hot? Me: not really Friend: well no he doesnt look like ross lynch Everyone knows me too well --
  • 5 star rating I'm at a concert he is here --
  • 4 star rating Ross lynch is in Toronto and I'm at school???? not ok??? --
  • 4 star rating Ross lynch and laura marano are so important to me --
  • 5 star rating The song superhero by Ross Lynch touched me cause it was for Trish when she was being bullies I know what its like too be bullied --
  • 5 star rating Ross lynch dick so small it look like a raisin --
  • 3 star rating Shawn mendes is not the white boy im gonna drool over, id rather it be ross lynch --
  • 4 star rating Seriously though. Ross Lynch in the heart made up on you video --
  • 5 star rating Ross lynch is actually attractive oh? --
  • 5 star rating Ross lynch is my bf tbh --
  • 5 star rating Question who is ur celeb crush? mine is Ross Lynch <3 --
  • 5 star rating He is so hot --
  • 5 star rating And yes he is much cuter in person . --
  • 5 star rating He is bae --
  • 4 star rating Why is everyone saying ross lynch is daddy af lmao --
  • 5 star rating Ross lynch is the prettiest person ever --
  • 1 star rating Ross Lynch & Calum Worthy are the coolest & nicest dudes ever! I wish they could follow me one day, so then were bros!! --
  • 4 star rating The r5 stan's ship name with ross lynch is ROSSHLEY --
  • 5 star rating Why is ross lynch not my bf --
  • 3 star rating Maddie from dance moms is dancing with ross lynch rn time to hang myself --

Throwback Thursday #TBT

ross lynch new hairstyles 0.jpg
ross lynch girlfriend 1.jpg
ross lynch r5 2.jpg
Ross Lynch full body 3.jpg
Ross Lynch new pic 4.jpg
ross lynch r5 5.jpg
ross lynch wallpaper 6.jpg
Ross Lynch dating 7.jpg
ross lynch r5 8.jpg
ross lynch and laura marano 9.jpg
ross lynch and laura marano 10.jpg
ross lynch r5 11.jpg