Oliver Peck

Never be ashamed of having a crush on Oliver Peck
American, Artist (Famous from Tattoo artist who was married to Kat Von D)
Votes Ranking Boost Ranking
Loading
Loading
Oliver Peck ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.

Oliver Peck is straight and has been downright flaming -- he is breaking our gaydar! Don't get me wrong but the manliest men often have man-crushes on effeminate men. It makes them feel even more manly. He has dark brown hair. Scroll down and check out his short and/or medium dark brown hairstyles & haircuts.

2 Ways to Vote him Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Tell us "why you have a crush on him"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Why People Have A Crush On Oliver Peck

new! Rate Oliver Peck

Body: 

Average: 7 (2 votes)

Face: 

Average: 10 (1 vote)

Mind: 

Average: 9.5 (2 votes)

Heart: 

Average: 10 (1 vote)
Minimum 15 Words.
More votes will improve the ranking and your comment will show on the top. You'll be redirected to Paypal to finish the transaction.
3 star rating
Rated by 50+ man-crushers
  • 5 star rating Ink master and I've seen videos of him tattooing. He is talented, seems down to earth, funny and to me he is attractive --
  • 3 star rating So Oliver Peck how old are you?? I wish you didn't keep it a national secret! --
  • 1 star rating There's so much wrong with this show. Who cares if Oliver peck doesn't like the tattoo. As long as the clients happy ugh --
  • 5 star rating He is so fucking hot. --
  • 4 star rating I swear it is very unusual to not see oliver peck get the artists --
  • 3 star rating Ink Master is less annoying when he isn't there. He's just your typical Dallas douche bag --
  • 5 star rating Oliver peck is bae --
  • 3 star rating Kinda wish I went to lasting dose last night just to meet Oliver peck upset with myself --
  • 5 star rating HUGE crush on Oliver Peck --
  • 5 star rating He is my boy. --
  • 3 star rating "Me and Jesus were tight when I was really into tripping on LSD"- Oliver peck --
  • 5 star rating He is strangely attractive with his hair down --
  • 3 star rating I'm watching it half because of oliver peck and half because the show is kick ass --
  • 5 star rating He is the cutest thing --
  • 3 star rating Is oliver peck a pez dispenser but the pez is toothpicks . haha thanks --
  • 1 star rating So who wants to give me free tattoos. but you gotta be like Oliver Peck good. bc I got some ideas and I want them NOW --
  • 3 star rating So jealous of Oliver Peck's mustache its to legit! One day I'll be that cool! --
  • 2 star rating Does Oliver Peck ever take out the toothpick or is it the same one throughout the whole competition? --
  • 3 star rating Watching Ink Master !!! I swear he is so hot with all of his tattoos <3 c; --
  • 3 star rating If you didn't know the toothpick in mouth is the signature look of Oliver Peck --
  • 5 star rating woohoo. Love this show!! N Oliver peck!! So cute! --
  • 5 star rating Oliver peck from ink master is kinda hot --
  • 5 star rating I cannot decide who I think is most attractive... Dave Navarro, Chris Nunez, or Oliver Peck. They're so different but I dig them all --
  • 5 star rating He is the shit ! --
  • 5 star rating He is sO tough --
  • 5 star rating Oliver peck is a modern day red neck I love it. --
  • 3 star rating Getting a tattoo from Oliver Peck has been on my bucket list for so long. --
  • 1 star rating Is it weird that instead of saving up money to go to Vegas when I turn 21 I rather use that money to get tattooed by Oliver Peck --
  • 3 star rating The fact that Oliver peck ALWAYS has s toothpick in his mouth is annoying a'f --
  • 4 star rating Oliver Peck's work I'd kill to get tatted by him. --
  • 4 star rating He is kinda hot........... and so is Chris Nuñez lmaooo --
  • 5 star rating Idk why I think he is hot --
  • 3 star rating Life goal is to get tattooed by chris jones, oliver peck or jeff wortham --
  • 3 star rating He isn't on this week's episode :( Now I will have to wait to further my secret Peck/Nunez ship. --
  • 5 star rating Oliver peck is bae --
  • 3 star rating Is oliver peck a pez dispenser but the pez is toothpicks . haha thanks --
  • 5 star rating I'm really jealous of Oliver Peck's hair --
  • 5 star rating The amount of hate I have for he is unbelievable. --
  • 5 star rating Oliver peck is bae lol --
  • 5 star rating He is so bad ass --
  • 3 star rating Life goal is to get tattooed by chris jones, oliver peck or jeff wortham --
  • 5 star rating I love Oliver peck he is so hilarious --
  • 5 star rating He is still selling his Vans yesssss --
  • 1 star rating I saw Oliver Peck on Elm Street today and fangirled so bad I just froze when he said hi and I'm pretty bummed about it --
  • 3 star rating Honestly Oliver peck is just the best asshole out there he makes me giggle --
  • 5 star rating He is fucking ruthless...and i love that shit --
  • 3 star rating "Well y'all can fuck each other all you want, but both these tattoos suck." Lmao! he is hilarious. --
  • 5 star rating He is my babe. --
  • 5 star rating Oliver peck is such a babe --
  • 5 star rating Oliver Peck makes me laugh so hard in ink master. --

Throwback Thursday #TBT

oliver peck tattoos 0.jpg
oliver peck young 2.jpg
Oliver Peck full body 3.jpg
oliver peck tattoo portfolio 4.jpg
Oliver Peck sexy 5.jpg
Oliver Peck new pic 6.jpg
oliver peck tattoo portfolio 7.jpg
oliver peck young 8.jpg
oliver peck tattoos 9.jpg
oliver peck tattoo portfolio 10.jpg
oliver peck tattoo portfolio 11.jpg