Metin Hara

Never be ashamed of having a crush on Metin Hara
Physiotherapist, Actor
Votes Ranking Boost Ranking
Loading
Loading
Metin Hara ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.

Metin Hara is straight. He has red hair. Scroll down and check out his short and/or medium red hairstyles & haircuts.

2 Ways to Vote him Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Tell us "why you have a crush on him"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Why People Have A Crush On Metin Hara

new! Rate Metin Hara

Body: 

No votes yet

Face: 

No votes yet

Mind: 

No votes yet

Heart: 

No votes yet
Minimum 15 Words.
More votes will improve the ranking and your comment will show on the top. You'll be redirected to Paypal to finish the transaction.
3 star rating
Rated by 50+ man-crushers
  • 4 star rating Metin hara'nin kitaplar n ke fettim. u an mutluyum --
  • 4 star rating Isviçre: metin hara'n n konu abilen, yak kl versiyonu. --
  • 5 star rating Metin hara keske benim sevgilim olsan...... --
  • 3 star rating Magazin program n n att ba l k; "ADR ANA L MA'NIN TERK ETT metin hara" Statüye bak be! --
  • 3 star rating u anda Metin Hara gibi agl yorum Adriana Lima nas l Terketti Onu diyorum --
  • 1 star rating Adriana Lima, Metin Hara'y terk etmi , Türkiye Fifa s ralamas nda bir basamak geriye dü mü gibi hissediyorum --
  • 5 star rating Metin hara reis --
  • 5 star rating Metin hara kar y nas l Yunana kapt rd n aq. --
  • 1 star rating Metin hara adriana limay yunanl adama kapt rm 12 adalardan sonra Yunanl lara kar kaybetti imiz en önemli ey adriana lima oldu --
  • 3 star rating Metin hara ile ça la ikelin bir videosuna denk geldim . A ka olan bak ac m de i ti --
  • 3 star rating Az önce metin hara y dinledim lan ben bunlar biliyorum p ratik de s k nt m var benim --
  • 1 star rating Sivilce izlerimle bar k de ilim arkada lar :/ bar k olanda ne bileyim Metin hara falan okuyodur galiba lol --
  • 5 star rating Metin hara ya benziyor gibi --
  • 5 star rating Metin Hara ile terapi yapmak istiyorum --
  • 2 star rating Bir daha Metin Hara ya çirkin diyen kar s nda beni bulur. Adam gayet ho art k fan y m. Hemen kitab n alim. --
  • 5 star rating Offf kimim ben metin hara falan m --
  • 3 star rating Adriana lima'n n Metin hara'ya ilk mesaj atmas senin bana hiç mesaj atmaman --
  • 3 star rating Yani bizler nefesi içimize çekmiyoruz, nefesi içimize misafir ediyoruz. (Metin Hara) --
  • 5 star rating Metin Hara konu sun, ömür boyu dinlerim --
  • 1 star rating Ça la ikel'in youtube kanal na Metin Hara konuk olmu ve biraz önce izledim. Metin Hara ile ayn dü ünceleri payla yormu uz --
  • 5 star rating Metin Hara ans istiyorum Allah m --
  • 1 star rating Metin Hara gibi olup en can al c sevgiliki yapamad m yaniyor yaniyor ona yaniyorum. Illa kitap m yazmak laz m? Lanet girsin. --
  • 2 star rating Sonum 180 in alt ndaki erkekleri arkada olarak görüp Metin Hara ya a k olan Adriana gibi olmaz umar m --
  • 5 star rating Ur local metin hara --
  • 5 star rating Metin hara vard bi ara napiyo adrianadan sonra --
  • 5 star rating Metin hara kitab ald m bi ton para. Bide bana emir veriyor kahve falan içmiceksin diye. Olmmmmmm ben okuyorum seni ben ne dersemmm ooooooo --
  • 3 star rating Evimiz -4te. kuryelere pes etmeyin devam edin asla y lmay n demekten metin hara oldum --
  • 1 star rating Bir demlik çay içip metin hara motivasyon hareketleri yapaca m çünkü bozulan sinirlerimi ancak bu ekilde düzeltebilirim --
  • 4 star rating Metrobüste Yan mda Metin Hara oturuyor u an san r m --
  • 3 star rating Bired Pit konu uluyor, Bired Pit adam olsayd kar s n Metin Hara'ya yar etmezdi. --
  • 3 star rating Knka sen baya Metin Hara moduna girmissin de vazgec bak manyak olursun :d --
  • 1 star rating "Dünya bir sürü iyi insanla dolu, e er onlardan birini bulam yorsan, onlardan biri ol." A k n stilas - Dem, Metin Hara --
  • 3 star rating Hoca mimarl pesimist yapamay z diyor..Okeeeeyy hadi metin hara olal mmm z playal m mqq --
  • 3 star rating Bu mesleki performans yoklu umla sonum Metin Hara falan olcak galiba :( --
  • 5 star rating Petenin Metin Hara ya benzemesiii [£°¢÷©{¢ --
  • 1 star rating Babannemin aray p "K z m sak n ola ben hastay m deme, ben sa l kl y m de gül oyna" demesi... Ho geldin Metin Hara ho geldin --
  • 5 star rating Bugün okula Metin Hara geldi. Adam n ilk sözü 'Bir arabam yok, lüks ya am yorum hatta bu dünyaya yük oldu umu dü ünüyorum.' --
  • 3 star rating Kendimi adriana limadan danla bilice dü en metin hara gibi hissediyorum --
  • 1 star rating Btw cmt günü metin hara ön koltu uma oturup bana gülümsedi ama çok da ey biri olmad için magazinsel de eri yok say yorum --
  • 4 star rating Bugun yolda gordugum unluler: metin hara, doktorlardaki doktor suat. --
  • 3 star rating 2020 biraz iyi ol be abi! sevdi imizi motive edicez diye metin hara olduk --
  • 4 star rating Güne metin hara ile meditasyon keyfiyle ba lad m 10/10 aktivite --
  • 5 star rating Metin Hara'ya inanan insanlar var --
  • 3 star rating K z foto atm kahve kitap çakmak. Çakmakta Frida, kitap Metin Hara! Popülizmin i renç tonu. --
  • 1 star rating Metin Hara ve türevlerinden pozitif dü ünce gücü ile bu virüsten korunabiliriz minvalinde aç klamalar gelmedi mi hâlâ ? --
  • 1 star rating Bugün Metin Hara n n arkas ndan yürüyüp Metin Hara ya çok benziyo ama o adam naps n nazillide dedik nazillide ç kt . --
  • 4 star rating Nazilli meydanda metin hara ben ve muharrem ince oturuyoruz uan --
  • 5 star rating Metin hara acil dm --
  • 3 star rating Metin Hara'n n söyle isi varm gideyim de az taktik maktik ö reneyim ondan. --
  • 4 star rating Adam metin hara gibi hareketler yapt racak televizyon ba nda bize aq --

Throwback Thursday #TBT

Metin Hara new pic 0.jpg
Metin Hara picture 1.jpg
Metin Hara dating 2.jpg
Metin Hara body 3.jpg