Mehmet Ali Nuroglu

Never be ashamed of having a crush on Mehmet Ali Nuroglu
Turkish, Actor (Famous from Mehmet on Çemberimde Gül Oya)
Votes Ranking Boost Ranking
Loading
Loading
Mehmet Ali Nuroglu ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.

Mehmet Ali Nuroglu is straight. He has dark brown hair. Scroll down and check out his athletic body, short and/or medium dark brown hairstyles & haircuts.

2 Ways to Vote him Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Tell us "why you have a crush on him"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Why People Have A Crush On Mehmet Ali Nuroglu

new! Rate Mehmet Ali Nuroglu

Body: 

Average: 10 (1 vote)

Face: 

Average: 10 (1 vote)

Mind: 

Average: 10 (1 vote)

Heart: 

Average: 10 (1 vote)
Minimum 15 Words.
More votes will improve the ranking and your comment will show on the top. You'll be redirected to Paypal to finish the transaction.
3 star rating
Rated by 50+ man-crushers
  • 3 star rating Mehmet Ali Nuro lu'nu da ekranda görmeyi özlemi im.Çemberimde Gül Oya, Mehmet --
  • 3 star rating Mehmet Ali Nuro lu a n m ve en k sa zamanda Uyarca'y izlemeye gelicem bal m. --
  • 3 star rating Bu Arada Vedat Rolünü Oynayan Mehmet Ali Nuro lu Gerçekten Çok yi Oynuyor --
  • 2 star rating Kötü ve psiko bi karakteri bu kadar ba ar l oynayan Mehmet Ali Nuro lu yi idi öldür hakk n yeme --
  • 1 star rating tTahir sürünürsün in aallah böyle köpek gibi af dilersin ayr ca Mehmet Ali Nuro lu sen fazla iyisin çok fazla --
  • 5 star rating Mehmet ali nuro lu o nas bi oyunculuktur --
  • 4 star rating Mehmet Ali Nuro lu çemberimde gül oyada izledi im sen olamazs n --
  • 5 star rating Mehmet ali nuro lu çok yetenekli bee --
  • 4 star rating Vedat tam bi ruh hastas ama Mehmet Ali Nuro lu efsane --
  • 5 star rating Mehmet Ali Nuro lu oyunculu u der susar m.. --
  • 5 star rating Mehmet ali nuro lu çok ba ar l yanl z --
  • 3 star rating Adam rolunun hakkini fazlasiyla vermis valla helal olsun Mehmet Ali Nuroglu'na --
  • 5 star rating Mehmet Ali Nuro lu oynam yor ya yorsun --
  • 5 star rating Mehmet Ali Nuro lu krals n kral --
  • 3 star rating Mehmet Ali Nuro lu sen muhtesem bi detays n lshsksjslsnsmjssmjsksj Nefes Tahir --
  • 4 star rating Vedat Sayar sen bir erefsizsin. Mehmet Ali Nuro lu sen efsanesin. --
  • 2 star rating Mehmet Ali Nuro lu efsane oynuyor. zlerken gerçekten kötü oldu una inan yorsun. nan lmaz oyunculuk --
  • 4 star rating Mehmet Ali Nuro lu olsam(vedat) o ceketin üzerine kusard m --
  • 4 star rating Mehmet ali nuro lu ile anla madan önce ilk vedat kimdi? --
  • 3 star rating Mehmet Ali Nuro lu gözümde hep Mehmet olarak kalacak, SAK'da kötü adam olarak izleyemem. --
  • 4 star rating ey unutulan bir ey var Mehmet Ali Nuro lu bir aktör. --
  • 1 star rating Ömre Bedel de Ömür ün masum tatl kocas yd n noldi sa a da Vedat gibi bir canavar rol edindin Mehmet Ali Nuro lu --
  • 3 star rating Mehmet Ali Nuro lu nas l bir oyuncusun nas l bu kadar psikopats n. Tövbe yarabbi --
  • 2 star rating Mehmet Ali Nuro lu o kadar iyi ki Vedat' izlerken kahkaha atma ile sinir harbi aras nda gidip geliyorum --
  • 1 star rating Vedat itine ruh üfleyen Mehmet Ali Nuro lu sen nas l bir oyuncusun! Sana az küfretmiyorum ama art k Vedat'a gider in Allah --
  • 5 star rating Süleyman Çak r öldü ünde cenaze namaz k lan ülkede Mehmet Ali Nuro lu'nu bu kadar kötü bir rolde oynatmalar çok tehlikeli --
  • 3 star rating Mehmet ali nuro lu o kadar iyi oynuyorsun ki yolda görsem surat na tükürebilirim affet --
  • 4 star rating Mehmet ali nuro lu ve irem helvac o lu dostlu unu seviyorum --
  • 3 star rating Vedat dü ün masraflar n dü ünüyormu hahaa güldürdün beni Mehmet Ali Nuro lu --
  • 5 star rating Mehmet Ali Nuro lu seni reelde görsem ayaklar m popoma vura vura kaçar m gibime geliyor bu delirmeler normal de il sanki afsgsh --
  • 5 star rating Mehmet Ali Nuro lu mükemmel bir oyuncusun --
  • 4 star rating Biri mehmet ali nuro lu na oscar verebilir mi? bak lar bile yeter. --
  • 5 star rating Ah mehmet ali nuro lu süper bir oyuncusun --
  • 5 star rating Mehmet ali nuro lu nam di er Vedat sayar oyunculu unu kutlar m çünkü seni gördü üm yerde bo az n s kma iste i her hafta art yor --
  • 4 star rating Mehmet ali nuroglu ne guzel oynuyosun ya asfghzhajdj --
  • 3 star rating Yaln z vedattan nefret etti imiz kadar iyi bir oyuncu Mehmet Ali Nuro lu alk --
  • 5 star rating Mehmet ali nuro lu iyi oyuncusun alk --
  • 3 star rating Mehmet Ali Nuroglu vedat yuzunden sana cok yukselemiyorum. Hakkini helal et olur mu? --
  • 2 star rating Mehmet Ali Nuro lu ve Ula Tuna Astepe beyefendilerinin devle ti i bir bölüm daha zann mca a a a a a --
  • 2 star rating Mehmet Ali Nuroglu koruma ile geziyordur umarim, endiseleniyorum kendisi icin... O nasil oyunculuk --
  • 3 star rating Ula Tuna Astepe'den çok Mehmet Ali Nuro lu'nun bana sempatik gelmesi... --
  • 3 star rating Yani Mehmet Ali nuroglu olmasayd ne olurdu bu dizi harika bir oyuncu harikaaaaaaaaaaa --
  • 2 star rating Vedat karakterine a r sinir oluyoruz ama Mehmet Ali Nuro lu efsane oynuyor, bunu da es geçmemek laz m. --
  • 3 star rating Mehmet Ali Nuro lu seni dü ününce Vedata nedense k zam yorum ben yaaa --
  • 5 star rating Mehmet Ali Nuro lu böyle durmay nerden ö rendi --
  • 5 star rating Mehmet Ali Nuro lu --
  • 3 star rating Mehmet ali nuro lu a z n ba l yken nas l oynad n oyunculu a diycek bi ey yok valla tebrikler --
  • 3 star rating rem helvac o lu ,ula tuna Astepe, Mehmet ali nuro lu son sahnede devle tiniz ci erimi b rakt m --
  • 1 star rating Ula tuna astepe, irem helvac o lu ve mehmet ali nuro lu gerçekten efsanesiniz sizin oyunculu unuza öliyim ya --
  • 3 star rating mehmet ali nuro lu çohçuhunla vedala sahnesi çok ac kl ama ben çok gülüyrum --

Throwback Thursday #TBT

Mehmet Ali Nuroglu sexy 0.jpg
Mehmet Ali Nuroglu new pic 1.jpg
Mehmet Ali Nuroglu dating 2.jpg
Mehmet Ali Nuroglu man crush 3.jpg
Mehmet Ali Nuroglu new hairstyles 4.jpg
Mehmet Ali Nuroglu young 5.jpg
Mehmet Ali Nuroglu hot 6.jpg
Mehmet Ali Nuroglu young 7.jpg
Mehmet Ali Nuroglu new pic 8.jpg
Mehmet Ali Nuroglu young 10.jpg
Mehmet Ali Nuroglu full body 11.jpg