Kenan Ece

Never be ashamed of having a crush on Kenan Ece
Turkish, Actor (Famous from Ask Your Heart)
Votes Ranking Boost Ranking
Loading
Loading
Kenan Ece ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.

Kenan Ece is straight. He has dark brown hair. Scroll down and check out his athletic body, short and/or medium dark brown hairstyles & haircuts.

2 Ways to Vote him Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Tell us "why you have a crush on him"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Why People Have A Crush On Kenan Ece

new! Rate Kenan Ece

Body: 

No votes yet

Face: 

No votes yet

Mind: 

No votes yet

Heart: 

No votes yet
Minimum 15 Words.
More votes will improve the ranking and your comment will show on the top. You'll be redirected to Paypal to finish the transaction.
3 star rating
Rated by 50+ man-crushers
  • 5 star rating translation! --
  • 5 star rating bakars n bulutlar gelir bursayada geliyor mu ? --
  • 5 star rating "Bakars n Bulutlar Gider" 20 Mart 2015 Cuma gecesi yani yar n saat 20.30'da BO Sahne'de. Selen Öztürk-Kenan Ece bir s rr payla acaklar. --
  • 4 star rating muhtesem bi romantik komedi dizisi izlemeye dolamiyorum... tebrikler --
  • 1 star rating Günayd n. Happy Birthday! Sevdiklerinizle (Rüya ve smet dahil)sa l kl ,mutlu,ba ar l ,huzurlu nice nice ya lar diliyorum..:) --
  • 3 star rating dünyan n en tatl en karizma en iyi kalpli h rs z bizede beklerim :)) --
  • 5 star rating Muh-te- em-di !! --
  • 5 star rating Emir çok tatl yd , kabile üyesi olmas üzdü --
  • 5 star rating Abi u Kenan Ece ye bay l yorum yaa --
  • 4 star rating Ayaz kim ya o kim ? Kenan Ece diye bi gercek var burda . --
  • 5 star rating Kenan Ece evlenmi --
  • 5 star rating Kenan Ece'yi Özen Yula oyunu Bakars n Bulutlar Gider'de izleyin mutlaka. 'Me er' marjinal bir karakteri 'su' gibi oynuyor. Bo Sahne'de. --
  • 5 star rating ne güzel anlatt dimi --
  • 4 star rating na Kenan Ece mi kat lm h mm güzel ,çekici bir erkektir,severim --
  • 5 star rating Çok sempatik geliyosun bana yaa :) --
  • 1 star rating medcezir haric tum dizilerini izledim ve hicbir rol arkadasini ona yakistiramamistim, ta ki Kenan Ece ve kadar --
  • 1 star rating Kenan bey merhaba sizi kalp hirsizinda cok begeniyoruz oda arkadaslarimla hep izliyoruz bogazicinden selamlar:))))) --
  • 1 star rating Kenan Ece tam bir bahts z bedevi, ya saçma dizilerde ya da dizisi yay ndan kald r l yor yaz k k ymeti bilinmiyooor. --
  • 5 star rating Kenan Ece nin gideri var :)) --
  • 5 star rating Kenan ece sen ne yakisiklisin ya --
  • 5 star rating Kenan Ece ya lanmas n! --
  • 5 star rating Kenan Ece --
  • 5 star rating ba lad , sessizlik. --
  • 1 star rating Bak rköy Belediye Tiyatrosu nun Sherlock Hamid adl oyunu her yönüyle çok keyifli olmu , tiyatro severlere tavsiye ederim. --
  • 3 star rating Not really into turkish dramas but Kenan Ece has to be the hottest turkish actor i s2g --
  • 3 star rating bianne bir insan heleki bi kad n olarak çokkkk y k lm s durumday m yaz k böyle adamlara --
  • 2 star rating ' S k lmadan, bir solukta yeni bölüm senaryosu okuyabilmek ne güzel! oluyor keyif! Yar n ba l yoruz ' --
  • 5 star rating Kenan Ece is the best turkish actor ever he can use his eyes very well *.* He is fantastic .. I LOVE Him --
  • 1 star rating 1-19.yüzy l n sonunda, Karadeniz de ya ayan Esma (Tuba Büyüküstün) ile Mustafa (Kenan Ece) birbirini çok sevmektedir. --
  • 1 star rating you said yalla !? yalla arabic word , do you said it as what the dircter tell you or Spontaneous word cevap ver Lütfen --
  • 5 star rating Ya Kenan Ece sen nas b adams n yahuu :D:D:D --
  • 4 star rating fregman çok güzel kenan ece ayr mine tugay ayr güzeller yaaa :) --
  • 5 star rating Kenan ece nasil bi adam ya ba yi li yo rum! --
  • 4 star rating Obsessing over Kenan Ece (Sehr Julia's Omar) time of day --
  • 3 star rating Kenan Ece neden sadece romantik komedi dizilerinde oynar Bu tivit icin biraz erken ama olsun. --
  • 4 star rating kalp h rs z dizisi çok güzel ba ar lar n z n devam n dilerim --
  • 4 star rating hangi tak ml s n ??? bu arada oyunculu una ve karizmana bayld mmm. --
  • 5 star rating Ilove you --
  • 5 star rating harika performans --
  • 3 star rating pazar ak amlar m n anlam oldunuz..Gülümsedim, aglad m, a rd m.. Ama mutlu oldum izledikçe --
  • 5 star rating senin için izliyorum diziyi --
  • 2 star rating Demek kaliteli yap mlar harcayanlar kervan na de kat ld ! Çok ac ! Seyredilebilir bu kadar az i varken --
  • 4 star rating bugün ki bölümde her zamanki gibi çok güzeldi te ekkürler :) --
  • 5 star rating Kenan ece fazla yak s kl degil mi ya?? --
  • 5 star rating Oha ya Kenan Ece çok tatl --
  • 1 star rating y llard r kenan ece'yi her gördü ümde kocaa bir iç çekti im ve dünyayla ba lant m n koptu u do rudur.. --
  • 3 star rating Kenan ece bizim eve h rs z olarak girse al beni götür derim heralde --
  • 5 star rating tabi ki :))) görmek çok güzel :)) --
  • 5 star rating --
  • 5 star rating TV'de sizi gormek :) --

Throwback Thursday #TBT

kenan ece hatice aslan 0.jpg
hatice aslan 1.jpg
hakan eratik 2.jpg
kenan ece hatice aslan 3.jpg
Kenan Ece dating 4.jpg
Kenan Ece young 5.jpg
Kenan Ece sexy 6.jpg
hakan eratik 7.jpg
Kenan Ece new pic 8.jpg
Kenan Ece sexy 9.jpg
Kenan Ece sexy 10.jpg
Kenan Ece exclusive hot pic 11.jpg