Kadir Dogulu

Never be ashamed of having a crush on Kadir Dogulu
Turkish, Actor (Famous from Ali on Kucuk Sirlar)
Votes Ranking Boost Ranking
Loading
Loading
Kadir Dogulu ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.

Kadir Dogulu is straight and is one of the manliest men in the world. Other men admire him; women adore him. He has dark brown hair. Scroll down and check out his athletic body, short and/or medium dark brown hairstyles & haircuts.

2 Ways to Vote him Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Tell us "why you have a crush on him"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Why People Have A Crush On Kadir Dogulu

new! Rate Kadir Dogulu

Body: 

Average: 10 (1 vote)

Face: 

Average: 10 (1 vote)

Mind: 

Average: 10 (1 vote)

Heart: 

Average: 10 (1 vote)
Minimum 15 Words.
More votes will improve the ranking and your comment will show on the top. You'll be redirected to Paypal to finish the transaction.
3 star rating
Rated by 50+ man-crushers
  • 5 star rating I know Kadir Dogulu from.fatih harbiye serie.and i like it . --
  • 2 star rating ça atay ulusoy-yahya yener-mustafa karaarslan-kadir dogulu.çok yak s kl ,ta ve tatl lar gerisi yalan. --
  • 4 star rating Kadir dogulu gibi sevgilim olsun baska bisey istemem --
  • 4 star rating Kadir dogulu deli gibi hayran y m diyecek bi ey yok --
  • 4 star rating Ay kislar kemal dogulu ve kadir dogulu kardesmiiisss!! --
  • 5 star rating Kadir dogulu duami çok icten etmi olmaliyim --
  • 4 star rating Bu bölümde Kadir Dogulu oyunculu u der ve susar m. --
  • 5 star rating Dun aksam bizimkler show haberdeydi ya kadir dogulu ve neslihan atagul normaldede birbirine asiklar dedi mutluluktan tekrar uctum Havalara --
  • 4 star rating Allah hepinize kadir dogulu karizmas ndan versin :D:D --
  • 5 star rating Abi Kadir Dogulu diyorum iste of felan yani --
  • 4 star rating Kadir dogulu gibi bi erkek arkadasim olsa devamini getirmicem --
  • 4 star rating aglamak bu kadarmi cok yakisir bi adama KAD R DOGULU cansin --
  • 5 star rating Kadir dogulu saclar n kestirmeliii --
  • 5 star rating Kadir dogulu diyorum daha da bisey demiyorum --
  • 5 star rating OhaaaAAAA kadir dogulu ne iyi actor ya --
  • 5 star rating Kadir Dogulu --
  • 2 star rating Allah askina biri bana Kemal Dogulu Kenan Dogulu ve Kadir Dogulu arasindaki akrabaligi aciklasin aq akdjjs --
  • 4 star rating Kadir dogulu Kaan yildirim Murat dalkilic Murat boz --
  • 5 star rating Neslihan atagül ve kadir dogulu a kt r --
  • 4 star rating Kemal doguluyla kadir dogulu kardesmis :O Yikildim --
  • 4 star rating Ayr ca kadir dogulu da mersinliymi . K zlar fava çökün :ddd --
  • 3 star rating Kemal Dogulu'nun, Kadir Dogulu'nun kardesi oldugunu ogreneli saniyeler oldu.s.s.s --
  • 3 star rating Kadir dogulu&neslihan atagul askiniz hic bitmesn sonsuza kadar askkk<3 --
  • 4 star rating Kadir Dogulu cok yakisikli ya masallahi var adamin --
  • 2 star rating Ya simdi kemal dogulu kimle kardes kadir dogulu mu kenan dogulu mu ozan dogulu mu. Nedir bu dogulu sevdasi --
  • 4 star rating Sanki ben ne yap cam senin sevgilini aq san rs n bana kadir dogulu. --
  • 5 star rating Kadir dogulu olsaydi orda keske --
  • 2 star rating Bi erkegin edinebilcegi en iyi meslek hande yenerin sevgilisi olmak bakin kadir dogulu ailesini kurtardi --
  • 3 star rating Hayat bazen Kadir Dogulu ve Kemal Dogulunun karde olmas kadar ironik £$¥ --
  • 5 star rating Kadir dogulu --
  • 1 star rating Kadir dogulu kemal dogulu kenan dogulu falan gercekten benim beynim bunlari ayirt edemiyor allah kahretsin artik --
  • 5 star rating Kadir dogulu cok sempatik be. --
  • 5 star rating Kadir dogulu kemal dogulu kenan dogulu falan gercekten benim beynim bunlari ayirt edemiyor artik biri kibrit caksin sunlarin koklerine. --
  • 2 star rating Kadir dogulu kemal dogulu kenan dogulu falan gercekten ben bunlar ay rt edem yorum allah kahrets n art k --
  • 5 star rating Serkan Cayoglu Kadir Dogulu Ekin Koç Furkan Andiç Ozan Osmanpasaoglu Kerem Bitsin Onur Sermik Alper Sald ran -bunlar bir dizide olsa --
  • 3 star rating Kadir dogulu ve kemal dogulu kardesmi yok artik. kadir doguluya yazik ya la --
  • 3 star rating Kadir dogulu her halinle o kadar cekicisin ki neslihan atagulle beraberligini hala kabullenemiyom --
  • 3 star rating Show tv arka arkaya kadir dogulu kemal doguluu bu tarz benimi bekliorum heycanla --
  • 5 star rating Kadir Dogulu..<3 --
  • 4 star rating Bu tarz benimdeki Kemal ile Kadir Dogulu'nun kardes mii? --
  • 5 star rating yiki dogdun kadir dogulu --
  • 5 star rating Kadir dogulu cok tatl olm ya :dd --
  • 5 star rating Serkan Cayoglu Kadir Dogulu Ekin Koç Furkan Andiç Ozan Osmanpasaoglu Kerem Bitsin Onur Sermik Alper Sald ran -bunlar bir dizide olsa --
  • 4 star rating Kadir dogulu gibi bi adamin boyle bi abisi olmasi çok sasilasi :)) --
  • 5 star rating Kimse Bi KAD R DOGULU olamaz. --
  • 1 star rating Kadir dogulu kemal dogulu kenan dogulu falan gercekten benim beynim bunlari ayirt edemiyor allah kahretsin artik. --
  • 1 star rating Kadir dogulu kemal dogulu kenan dogulu falan gercekten benim beynim bunlari ayirt edemiyor allah kahretsin artik --
  • 5 star rating Kadir dogulu kemal dogulunun kardesi miymis lan --
  • 4 star rating Kemal doguluyla kadir dogulu kardes olamaz ya n'ayir --
  • 5 star rating kadir dogulu neslihanatagul --

Throwback Thursday #TBT

Kadir Dogulu sexy 0.jpg
Kadir Dogulu new pic 1.jpg
Kadir Dogulu dating 2.jpg
Kadir Dogulu hot 3.jpg
Kadir Dogulu exclusive hot pic 4.jpg
Kadir Dogulu hot 5.jpg
Kadir Dogulu hot 6.jpg
Kadir Dogulu hot 7.jpg
Kadir Dogulu exclusive hot pic 8.jpg
Kadir Dogulu dating 9.jpg
Kadir Dogulu exclusive hot pic 10.jpg
Kadir Dogulu new pic 11.jpg