Eric Weems

Never be ashamed of having a crush on Eric Weems
American football player, wide receiver, return specialist
Votes Ranking Boost Ranking
Loading
Loading
Eric Weems ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.

Eric Weems is straight. Scroll down and check out his short and medium hairstyles.

2 Ways to Vote him Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Tell us "why you have a crush on him"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Why People Have A Crush On Eric Weems

new! Rate Eric Weems

Body: 

Average: 6.7 (3 votes)

Face: 

No votes yet

Mind: 

No votes yet

Heart: 

No votes yet
Minimum 15 Words.
More votes will improve the ranking and your comment will show on the top. You'll be redirected to Paypal to finish the transaction.
3 star rating
Rated by 50+ man-crushers
  • 3 star rating DeCamillis points out that another ex- special teamer he is having a great year in Atlanta. --
  • 5 star rating He is just an excellent special teams player --
  • 5 star rating Eric Weems forces fumble on special teams. Falcons have forced at least one turnover in 19 straight games - 2nd best current streak in NFL. --
  • 4 star rating Lmaooo Bruh she called that man Eric Weems (,-__-,) --
  • 3 star rating Never thought I'd say it - but the Bears miss Eric Weems and Craig Steltz --
  • 3 star rating Eric weems should not be allowed to be shown on national television without his helmet on --
  • 4 star rating The NFL have to show Eric Weems hairline every week. It's mandatory --
  • 3 star rating Eric Weems underrated, him & Antoine Smith be making just about all the special team plays --
  • 3 star rating At least Drew Davis comes back next week but he is playing pretty good so idk --
  • 3 star rating Falcons captains: Matt Ryan, Jon Asamoah, Osi Umenyiora, Eric Weems and Dwight Lowery. --
  • 5 star rating Good block by det boi Eric Weems! --
  • 2 star rating Wildcats In Wembley: Rashean Mathis and Eric Weems facing off in London w/Lions and Falcons this morning. --
  • 3 star rating Two pro Wildcats on each side of the ball today.. Rashean Mathis (DET) and Eric Weems (ATL).. --
  • 3 star rating Falcons captains: Matt Ryan, Jon Asamoah, Osi Umenyiora, Eric Weems and Dwight Lowery. --
  • 3 star rating return man Eric Weems popped gunner Seyi Ajirotutu so he couldn't down the punt. --
  • 4 star rating I've never heard anyone talk so highly of Eric Weems --
  • 5 star rating He is mad about his hairline again. --
  • 1 star rating Sigh.... Game isn't over yet. But I already knew that for 2 reasons. 1. I've watched sports my whole life. 2. Eric Weems told me --
  • 3 star rating 2017 and Eric Weems still returning punts and kickoffs. Why God is punishing us like dis --
  • 4 star rating Eric weems is so pumped considering his team is down by 17 --
  • 5 star rating He is kind of stupid. --
  • 3 star rating That was the absolute dumbest touchdown dance by Eric Weems. It IS over, you scrub. --
  • 1 star rating Eric Weems when you're down by 24 and score to cut it to 17, dancing like an idiot is not the best of choices. --
  • 3 star rating I don't know what is worse, the Falcons defense or Eric Weems touchdown dance --
  • 1 star rating Eric Weems yelling "it ain't over yet!" in a three-possession game in the 3rd quarter in Lambeau... yeah it is, bro. --
  • 1 star rating Yes, yes, actually it is over Eric Weems. Quit embarrassing yourself with TD celebrations whilst down three scores. --
  • 3 star rating Why is Eric Weems saying "It ain't over yet"....score is 31-14 bruh....say that when its like 31-28 --
  • 3 star rating Eric Weems. I appreciate your enthusiasm however; it is, in fact, still over . --
  • 4 star rating Somebody needs to remind Eric Weems what the score is lol --
  • 3 star rating That's right, Eric Weems, it isn't over yet. Got a whole half for the Pack to up 50 on you fools. --
  • 3 star rating Looks like he is getting in the Xmas spirit with that little reindeer dance --
  • 5 star rating Hey Eric Weems (who?), your team is still down 17 in the third. Might not want to do an over the top celebration you bleeping clown! --
  • 4 star rating What is what Eric Weems just did called? I've got a few ideas... --
  • 3 star rating Eric Weems (after a really terrible touchdown dance): "It ain't over yet!!" Ummm, yes. Yes it is. --
  • 2 star rating Eric weems is a fuckin idiot.. Ur 5-7.. Gettin laughed out of GB. And u think its cool to do a TD dance.. --
  • 5 star rating Yes Eric weems it is over --
  • 3 star rating Eric Weems saying "it ain't over yet" after touchdown? Calm down bruh.. it really is over. --
  • 3 star rating Eric Weems wins weirdest td dance award... is that supposed to be a billy goat? --
  • 3 star rating Eric Weems dancing down 4 scores. Classless. Wait a minute...who is Eric Weems? --
  • 3 star rating Somebody tell Eric weems he should focus more on making plays than dancing. And it is over. --
  • 3 star rating Someone should tell Eric Weems that his team is still getting blown out. --
  • 5 star rating Eric Weems should get resigned just for still being pumped and repeatedly yelling "it ain't over yet". Love it --
  • 5 star rating I don't know who he is or what that dance was supposed to be, but right now, in this moment, I LOVE HIM SO MUCH --
  • 4 star rating Eric Weems must not know his team is still down 3 TDs --
  • 2 star rating Did eric weems jus scream it aint over yet????? really? rodgers bout to put knife right thru ur hearts --
  • 1 star rating Why is Eric Weems dancing like that? His 1st TD of the season, his team down a bunch... yeah, dance buddy. Dance. --
  • 3 star rating Someone tell Eric Weems that his team is down by 17, and then remind him that he's Eric Weems --
  • 5 star rating I think that celebratory touchdown dance Eric Weems did was called the "Fetal Position Crawl," which is only acceptable in the NFC South. --
  • 5 star rating Who the hell is eric weems --
  • 3 star rating "It ain't over yet," Eric Weems screamed towards the ESPN cameras. "Yes it is, Eric. Yes it is." --

Throwback Thursday #TBT

Eric Weems sexy 0.jpg
Eric Weems new pic 1.jpg
Eric Weems dating 2.jpg
Eric Weems sexy 3.jpg
Eric Weems sexy 4.jpg
Eric Weems new pic 5.jpg