Danny Pino

Never be ashamed of having a crush on Danny Pino
American, Actor (Famous from Cold Case)
Votes Ranking Boost Ranking
Loading
Loading
Danny Pino ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.
He was named one of Sexiest Latino Men by our Man Crush Monday bloggers.

Danny Pino is straight. He is sexy and many gay men wish he was gay. If you like him, just say it: I Ain't Ashamed of My Man Crush. He has dark brown hair. Scroll down and check out his athletic body, short and/or medium dark brown hairstyles & haircuts.

2 Ways to Vote him Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Tell us "why you have a crush on him"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Why People Have A Crush On Danny Pino

new! Rate Danny Pino

Body: 

Average: 4.3 (7 votes)

Face: 

Average: 5 (1 vote)

Mind: 

Average: 6 (1 vote)

Heart: 

Average: 6 (1 vote)
Minimum 15 Words.
More votes will improve the ranking and your comment will show on the top. You'll be redirected to Paypal to finish the transaction.
4 star rating
Rated by 50+ man-crushers
  • 3 star rating I like you Danny pino --
  • 2 star rating I will be single soon okay --
  • 5 star rating He is so underrated in Hollywood man. So hot --
  • 5 star rating SO much respect for Danny Pino, even if you're no longer with us, you're going to be helping out people who need it the most, <3 --
  • 5 star rating He is a cutie :) --
  • 1 star rating Danny Pino in a uniform. "That is what America has been waiting for." lol I can't with you Danny. I just can't. --
  • 5 star rating Danny pino died that's so sad dude --
  • 5 star rating My prayers are with all of you who lost a friend/family member/son today in Danny Pino. He will be missed & his family is in my prayers --
  • 1 star rating The feeling of losing someone you grew up with is like none other. Rest in peace Danny Pino. Gone but never forgotten. --
  • 1 star rating I've never knew Danny Pino but I heard so much about him and it just sad to hear the news. Nobody deserves to die young. --
  • 5 star rating He is bae. --
  • 4 star rating Danny Pino in a uniform. There is nothing wrong with this. --
  • 5 star rating He is such babe. --
  • 5 star rating He is just beautiful --
  • 5 star rating My love for he is so real --
  • 5 star rating He is bae --
  • 5 star rating He is Omggg --
  • 5 star rating And he is hot --
  • 5 star rating He is bae --
  • 5 star rating Danny pino --
  • 4 star rating And on the third day, god created danny pino so all of us could be --
  • 5 star rating Danny pino is so hottt --
  • 3 star rating Already seen this SVU but there's a lot of Danny Pino in this one so --
  • 5 star rating So christopher meloni completely leaves svu, then danny pino becomes a normal cop on the svu, now there's a man named raúl esparza, what? --
  • 5 star rating Wtf danny pino is leaving svu --
  • 5 star rating He is fine...lawd --
  • 1 star rating Whoever is friends with Danny Pino and knows a way to contact his family please let me know it's to help them with fundraising --
  • 5 star rating Danny pino is so fine --
  • 5 star rating Can someone please clarify if the Danny Pino who's currently on critical care is the baseball player from Terra cuz if it is then fuuuuck... --
  • 5 star rating I forgot how sexy danny Pino is --
  • 5 star rating Danny pino is so funny i love him --
  • 5 star rating He is hot tbh sorry lol --
  • 5 star rating He is so fucking sexy --
  • 5 star rating So close to a thousand followers. Thank you to all of you that already follow and let me fangirl over Danny Pino with you. Love you all. --
  • 4 star rating Ok I'm sorry danny pino really is just so hot it's unbelievable --
  • 5 star rating He is bæ --
  • 5 star rating I'm so in love with danny pino --
  • 1 star rating There's a chic who thinks my fan account is the real Danny Pino and she comments me dirty shit. I figure I'm doing him a favor. --
  • 3 star rating Nah, Danny Pino Aka Det Nick Amaro Is Cute & Shit But He Ain't Fuckin' With My Baby --
  • 5 star rating Why he is so beautiful!!?? --
  • 1 star rating The only thing SVU has educated me about is how super talented he is. But you keep RT'ing compliments + winning Emmys. Oh wait --
  • 5 star rating Danny pino is a great fucking actor --
  • 5 star rating He is the REASON I exist --
  • 1 star rating The fact that this week's episode of SVU did not include he is beyond unacceptable. I'm legit so disappointed. --
  • 5 star rating Wait, wth is Danny Pino leaving SVU? --
  • 5 star rating But really, he is so amazing. --
  • 5 star rating He is on !! --
  • 5 star rating He is bae --
  • 4 star rating Looking at he is like taking a cheese grater to my soul --
  • 5 star rating Danny pino is bae. --

Throwback Thursday #TBT

danny pino shirt off 0.jpg
danny pino and wife 1.jpg
danny pino family 2.jpg
Danny Pino sexy 3.jpg
danny pino law and order 4.jpg
Danny Pino full body 5.jpg
danny pino law and order 6.jpg
danny pino and wife 7.jpg
danny pino body 8.jpg
danny pino law and order 9.jpg
Danny Pino new pic 10.jpg
danny pino and wife 11.jpg