Daghan Kulegec

Never be ashamed of having a crush on Daghan Kulegec
Turkish, Actor (Famous from Jilet on Hirsiz Polis)
Votes Ranking Boost Ranking
Loading
Loading
Daghan Kulegec ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.
He was named one of The 200 Hottest Middle Eastern Men by our Man Crush Monday bloggers.

Daghan Kulegec is straight. He has dark brown hair. Scroll down and check out his athletic body, short and/or medium dark brown hairstyles & haircuts.

2 Ways to Vote him Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Tell us "why you have a crush on him"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Why People Have A Crush On Daghan Kulegec

new! Rate Daghan Kulegec

Body: 

Average: 10 (1 vote)

Face: 

Average: 10 (1 vote)

Mind: 

Average: 10 (1 vote)

Heart: 

Average: 10 (1 vote)
Minimum 15 Words.
More votes will improve the ranking and your comment will show on the top. You'll be redirected to Paypal to finish the transaction.
3 star rating
Rated by 49 man-crushers
  • 5 star rating HIs sweet heart and sweet personality --
  • 5 star rating I have the biggest crush on daghan kulegec --
  • 4 star rating Daghan Kulegec'in gay oldugunu ogreneli saniyeler oldu.... --
  • 3 star rating Pinhani ile daghan kulegec'in vapurda karsilasmis olmalari? orda olmaliydim --
  • 5 star rating daghan kulegec --
  • 5 star rating Daghan kulegec komikmis valla. --
  • 5 star rating Daghan kulegec has been the love of my life since 2007 yerim lan su yamuk gulusunu ve kaslarini --
  • 1 star rating Bazi unluler survivor'a katilmamali. Bkz: daghan kulegec. O cirkef hallerini unutmak icin daha kac dizi gecmesi gerek ustunden. --
  • 4 star rating Daghan Kulegec tatl g nda komikliginde bi sevgilim olsa ya ^^ :) --
  • 3 star rating Merve aydin, selena gomez, mustafa ceceli, daghan kulegec also known as perfection --
  • 1 star rating Bu hafta dada dandanista'a özge gurel, serkan cayoglu, nilperi sahinkaya, daghan kulegec konuk oluyor ailesi --
  • 4 star rating Daghan kulegec i seviyorum ama nedenini bilmiyorum.. --
  • 3 star rating Daghan Kulegec'e hangi dizide oynarsa oynasin Efe demeyen agir 2000lidir --
  • 1 star rating Bu hafta dada dandanista'a özge gurel, serkan cayoglu, nilperi sahinkaya, daghan kulegec konuk oluyor ailesi --
  • 4 star rating Daghan kulegec kiraz mevsiminde oynuyomus en sevdigim oyuncuydu --
  • 4 star rating Balatta daghan kulegec'i gordum bu ara amma cok unlu goruyorum aq --
  • 5 star rating Bana ordan bi daghan kulegec lutfen --
  • 5 star rating Daghan kulegec du bist dumm --
  • 3 star rating Daghan Kulegec'in nde canlandirdigi rol ne kadar zavalli ne kadar cirkefff --
  • 4 star rating Daghan kulegec serkan cayoglu bunlara aciyorum vallahi.. --
  • 1 star rating Canim S'nek Tv'de Cem Avnayim'in Ask-i Tarz programini ya da Daghan Kulegec'in Puf Noktasi programini izlemek cekti --
  • 3 star rating Bu bolumde Daghan Kulegec rolden role girdi agzim acik izledim tebrikler... --
  • 3 star rating Daghan kulegec keske hep EFE olarak kalsaydi mete hic olmamis sempatik adami antipatik yapmislar --
  • 4 star rating Nike logosuna iki tane goz cizince daghan kulegec agzi oluyo --
  • 4 star rating Kardesim agzini mi siktiler niye Daghan kulegec gibi poz veriyorsun --
  • 3 star rating Daghan Kulegec nstagram Acmis.. @ kirazmevsimiofficial in takip ettiklerinden bulabilirsiniz :) --
  • 3 star rating EN SEVDIGIM ERKEK OYUNCULAR SERKAN CAYOGLU DAGHAN KULEGEC DEN Z EV N MURAT DANACI ÖZGUN COBAN --
  • 5 star rating Bourusis: Daghan Kulegec --
  • 1 star rating Nie wierz ... Daghan Kulegec (czyt. Mete) przyj moje zaproszenie na fejsie na swoim prywatnym koncie xD :D Yay --
  • 3 star rating Ben sana zaten gicigim kenara cekil diyemediklerimize daghan kulegec gülü ü atmak, sinsiiiiii --
  • 4 star rating Kucukken Daghan Kulegec'i pinhani sanan bir tek ben mi varim --
  • 5 star rating yiki dogdun daghan kulegec --
  • 4 star rating Her disci cikisi Daghan Kulegec gibi dolanmaktan yildim ! --
  • 5 star rating Daghan Kulegec Daghana gul gec --
  • 5 star rating Daghan kulegec;Finalde gorecegimiz ismlerden biri Atakan,Favorimde Atakan bu yil yarisiyor olsydm unlulrden atakanla brlkte olurdm --
  • 5 star rating Snape daghan kulegec efekti gelmis arkadaslar --
  • 5 star rating Daghan kulegec memic hayrani --
  • 3 star rating Hodor denilen karde sevilen bir karde heralde Kavak Yellerindeki Daghan kulegec gibi --
  • 5 star rating Yamuk Agizli Daghan kulegec :) --
  • 5 star rating Daghan Kulegec adamsin ya --
  • 3 star rating Kucukken kavak yellerinin muzigini dizideki efe yani daghan kulegec soyluyo sanirdim --
  • 1 star rating Ben kavak yelleri zamaninda pinhaninin sarkilarini soyleyenin daghan kulegec oldugunu saniyodum gecmisimi asla silemem --
  • 5 star rating Daghan kulegec fammi tua --
  • 5 star rating Cocukluk askim daghan kulegec ve niko --
  • 5 star rating Daghan kulegec efe kaygisiz polis abi --
  • 4 star rating Adam saatlerdir Mert Alas diye Daghan Kulegec izliyo... --
  • 3 star rating Ya brahim buyukak,tolga karel'den sonra Da han kulegec'e de benzetildim ya a k n mm:))) --
  • 3 star rating YANLI ALARM... 4.5 SENE OLMUS... 4.5 senedir daghan kulegec gibi geziyorum --
  • 1 star rating Felipe anderson.. younes belhanda.. alex de souza.. daghan kulegec.. gelin sizlerin de kayip kardesini buldum.. --

Throwback Thursday #TBT

Daghan Kulegec sexy 0.jpg
Daghan Kulegec new pic 1.jpg
Daghan Kulegec dating 2.jpg
Daghan Kulegec young 3.jpg
Daghan Kulegec hot 4.jpg
Daghan Kulegec young 5.jpg
Daghan Kulegec hot 6.jpg
Daghan Kulegec new pic 7.jpg
Daghan Kulegec hot 8.jpg
Daghan Kulegec young 9.jpg
Daghan Kulegec hot 10.jpg
Daghan Kulegec young 11.jpg