Miranda Kerr

Never be ashamed of having a crush on Miranda Kerr
Model (Famous from Victoria's Secret, Top Sexiest Models (Ranked # 6), The Money Girls (Ranked # 8))
Count Ranking
Liked by Man/Girl Crushers
Loading
Loading
Facebook Fans 8,228,780 382nd
Miranda Kerr ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.
She was named one of Top 100 Hottest Australian Women, Top 60 Victorias Secret Models, Hottest Women with Light Brown Hair, Hot Skinny Models by our Woman Crush Wednesday bloggers.

Miranda Kerr is straight. She is a real woman. So you have a girl-crush on her? Go ahead and check out the pictures below -- so hot! She has light brown hair. Scroll down and check out her slim body, short and/or medium light brown hairstyles & haircuts.

4 Ways to Vote her Up!

1. Hit the "I am a crusher" button at the top ↑
2. Hit the Like button →

3. Hit the Plus One button →
(need to wait about 1 min to see the "Crushers" count increase)
4. Tell us "why you have a crush on her"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Slim Body: Miranda Kerr in Bikini

6 months ago (July 19, 2016, 12pm)
Miranda Kerr runs down the beach in a black bikini during a photo shoot on Monday afternoon (July 18) in Malibu, Calif. The ...

Why People Have A Crush On Miranda Kerr

new! Rate Miranda Kerr

Body: 

Average: 10 (3 votes)

Face: 

Average: 10 (3 votes)

Mind: 

Average: 7 (3 votes)

Heart: 

Average: 7.7 (3 votes)
Minimum 15 Words.
3 star rating
Rated by 50+ girl-crushers
  • 3 star rating I know Miranda Kerr from whatever i just have to write 15 words. I am done --
  • 5 star rating Since Miranda Kerr followed Sehun, he hasn't posted any derp dumb picture of him yet. I think uri fanboy is taking care of his image now XD --
  • 3 star rating I bet Sehun will be happy to meet Raline Shah who is Miranda Kerr 2.0 version --
  • 3 star rating Omg miranda kerr booty's so....sehun you skipped that picture or purposely? You naughty kid --
  • 5 star rating Miranda Kerr & Evan Spiegel Have Talked "Seriously" About Getting Engaged: Wedding bells are on the horizon once more for Miranda Ker... --
  • 3 star rating Miranda Kerr stuns in a seriously plunging LBD at the Louis Vuitton Show for Paris Fashion Week --
  • 3 star rating He was worried about the fans so he skipped the pic showing miranda kerr's butt --
  • 3 star rating Sehun is a hot ass fanboy who stalks miranda kerr every once in a while lol ;_; --
  • 4 star rating You guyssssss why is Miranda Kerr so flipping amazing??? --
  • 5 star rating Damn miranda kerr's ass is smokin --
  • 1 star rating Ktown New Pics: Miranda Kerr Is Gorgeous In Paris, Lorde Performs, Joe Manganiello Goes Shirtless & More! --
  • 5 star rating Miranda Kerr stuns in a seriously plunging LBD at the Louis Vuitton Show for Paris Fashion Week: Miranda Kerr continued her revealing style --
  • 4 star rating Do exo fans really think miranda kerr is going to date SEHUN --
  • 1 star rating EXO-L on Miranda Kerr's ig update got me laughing so hard tbh "Please don't tag Sehun" lol I'm sure he already saw it anyway --
  • 5 star rating Wow seriously after miranda kerr followed sehun on ig, he posted his hot selcas like duh sehun pls and whats now? made his ig looks cool ew --
  • 5 star rating Will miranda kerr follow back sebooty will miranda kerr love the sebooty or she will surprise tht sebooty is fxkng beautiful thn her --
  • 5 star rating Miranda Kerr, wai so purfek --
  • 5 star rating Are you sure that sehun really liked 5 photos of miranda kerr on ig!? His following is 0... do you mean that sehun is stalked miranda's ig? --
  • 5 star rating Cody has a crush of Miranda Kerr so does Sehun. Woooohh Haba ng hair ng rejoice ka ba girl? :DDD --
  • 4 star rating Miranda kerr and selena together is this a dream? --
  • 4 star rating She is not her own person apparently. She's "Orlando Bloom's ex". --
  • 1 star rating Waiting for the day where dispatch declares sehun and miranda kerr's relationship. I'll be the one laughing so hard --
  • 1 star rating I wonder what was sehun doing maybe liking miranda kerr's recent posts is he checking miranda's ig every minute --
  • 4 star rating Omg miranda kerr like seriously, she's just perfect ! --
  • 4 star rating It's weird how Miranda Kerr and Rosie Huntington look so much alike --
  • 5 star rating Miranda Kerr at the Louis Vuitton show is A+. --
  • 3 star rating And the face sehun is making, sehun ah are you like stalking Miranda Kerr HAHAHAHAHAH --
  • 4 star rating Miranda Kerr and I have the same Louis so my day is going great! --
  • 4 star rating I guess sehun is really (infatuated) with miranda kerr omg --
  • 4 star rating The model she is now following Selena on Instagram --
  • 5 star rating Alicia: Hand It to Her: Keys is at the ready while leaving a taping of The View in New York. Plus: Miranda Kerr, Kendra Wilkinson & more! --
  • 2 star rating WHAT sehun unfollowed all of the exo members ._. what a crazy kid. Is it because Miranda kerr followed him? --
  • 3 star rating Some ppl so busy about jessica's news. meanwhile sehun was tagged photo of Miranda Kerr oh pls. --
  • 2 star rating Wait god i am soooooo outdated i just noticed miranda kerr is starring mean girls owh the outdated me --
  • 5 star rating "Sehun likes Miranda Kerr's pictures on IG." The fact that she is following our maknae but he's not following Kerr. Hard to get, indeed. --
  • 3 star rating If there is a Sehun stan out there that looks like Miranda Kerr, then bless you and your lucky ass. --
  • 5 star rating EXO-L weighs more heavier in Oh Sehun's heart than his ultimate crush Miranda Kerr awww --
  • 5 star rating Miranda kerr is so perfect --
  • 5 star rating Sehus has crush on Miranda Kerr menggemparkan deh. Udh jd rahasia umum xD --
  • 4 star rating Miranda Kerr was at the met gala too omg isn't that kinda awkward --
  • 2 star rating Annnnnnnnd sehun is tagged in a picture of Miranda Kerr lmfao omfg oh sehun always popping up randomly --
  • 5 star rating Fine. If I will let Sehun go and stop being possessive of him.. can it be for Miranda Kerr I guess? //other irrelevant issues lol// --
  • 3 star rating Miranda Kerr following Sehun is awesome because now he's posting hot pics lol derp Sehun gone --
  • 5 star rating She is so dumb. --
  • 5 star rating She is also my mother. --
  • 5 star rating All I want in life is to be Miranda Kerr --
  • 1 star rating You dumb! The reason why Sehun unfollowed his co-members is for Miranda Kerr not to feel bad bcs no followback. --
  • 2 star rating Sehun liked 4 photos of miranda kerr on instagram. . .. ....you.... ..ar.e.... .so . . . ..cute. . .... --
  • 5 star rating She is perfect --
  • 5 star rating Most of the ig accounts miranda kerr is following are fan accounts thats probably the reason why she followed sehun isnt she lovely --

Throwback Thursday #TBT

miranda kerr no makeup 0.jpg
miranda kerr wallpaper 1.jpg
miranda kerr victorias secret 3.jpg
Miranda Kerr exclusive 4.jpg
miranda kerr body 5.jpg
Miranda Kerr body 6.jpg
miranda kerr wallpaper 7.jpg
Miranda Kerr body 8.jpg
miranda kerr no makeup 9.jpg
miranda kerr body 10.jpg
miranda kerr body 11.jpg