Kim Kardashian

Never be ashamed of having a crush on Kim Kardashian
Entrepreneur, model, actress (Famous from Keeping Up With The Kardashians)
Count Ranking
Liked by Man/Girl Crushers
Loading
Loading
Facebook Fans 25,971,605 85th
Twitter Followers 50,184,865 10th
Kim Kardashian ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.
She was named one of Top 100 Sexiest Middle Eastern Women, All-American Women by our Woman Crush Wednesday bloggers.

Kim Kardashian is straight. She is a real woman. So you have a girl-crush on her? Go ahead and check out the pictures below -- so hot! She has dyed blonde hair. Scroll down and check out her voluptuous body, short and/or medium dyed blonde hairstyles & haircuts.

4 Ways to Vote her Up!

1. Hit the "I am a crusher" button at the top ↑
2. Hit the Like button →

3. Hit the Plus One button →
(need to wait about 1 min to see the "Crushers" count increase)
4. Tell us "why you have a crush on her"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Voluptuous Body: Kim Kardashian's New Bikini Pic

1 year ago (August 29, 2015, 7am)
Kim Kardashian heads out of Anastasia brow salon on Friday afternoon (August 28) in Beverly Hills, Calif. The 24-year-old reality star showed off her growing baby bump in a tight grey jumpsuit as she made he way back to her car.

Why People Have A Crush On Kim Kardashian

new! Rate Kim Kardashian

Body: 

Average: 6.4 (12 votes)

Face: 

Average: 5.1 (11 votes)

Mind: 

Average: 1.7 (11 votes)

Heart: 

Average: 2.2 (11 votes)
Minimum 15 Words.
3 star rating
Rated by 50+ girl-crushers
  • 1 star rating I know Kim Kardashian from her sex tape. She's so jealous of Taylor Swift. Kim has had more surgery on her face, she's so fake. She the biggest whore in jollywood. Her husband is gay --
  • 1 star rating I know Kim Kardashian from The Soup segments exposing what a shit she and every member of that family is.That family would be an embarrassment to any country.And that she / it? married that racist megalomaniac ,shit head,100% untalented "artist" Kanye West, doubles-down the evil. --
  • 3 star rating I do like peanutbutter and of couse i also do like cheesecake. anything more to say? Just that i hate that i have to write something to rate Kim --
  • 3 star rating Why does kim kardashian dress her kid like an adult? the poor kid is probably so uncomfortable --
  • 2 star rating "she is so hot omg" Yeah I'm pretty sure we'd all be hot if we had the money for 6 plastic surgeries --
  • 5 star rating She is so annoying with her cleavage lately --
  • 3 star rating Gay marriage is now legal in Kim Kardashian Hollywood so get with the program, world. --
  • 4 star rating My niece just asked me why Kim Kardashian butt is so big --
  • 5 star rating Why is Kim Kardashian so freakin perfect man --
  • 5 star rating She is so perfect. --
  • 5 star rating Kim kardashian is so perfect to me --
  • 4 star rating He is very sweet and he thinks I'm Kim Kardashian --
  • 1 star rating OMG KIM KARDASHIAN JUST CALLED ME. Lol on the game that is. So glad for this upgrade. I'm about about get married haha. --
  • 4 star rating Kim kardashian's profile picture on instagram is so funny jksdrejur --
  • 3 star rating It is so hard to balance between work, study and Kim Kardashian Hollywood at the same time --
  • 5 star rating Kanye West Turns Up To Young Thug, Kim Kardashian Not So Much Kanye West is clearly a Young Thug fan. As for his wife Kim Kardashian, we... --
  • 3 star rating So the Kim Kardashian game is coming to Facebook. Speaking of earning a million dollars a day... --
  • 5 star rating The kim kardashian game is so addictive --
  • 3 star rating Kim Kardashian's ass is FAKE. And So is Nicki's. Fake booty is a major turn off. Disappointed. --
  • 4 star rating Gosh kim kardashian: hollywood new update is really cool --
  • 1 star rating "if she's paying so much money for that weave why is it so thin? i can floss with that shit bitch" - Oli on Kim Kardashian's hair --
  • 1 star rating Because a baby wearing a leather jacket, leather trousers and chains is so comfortable and cute. Really?! she is boring now. --
  • 1 star rating The girl next to me is playing the kim kardashian game, and i don't think i've judged somebody so hard before --
  • 5 star rating She is really pretty as shit . --
  • 5 star rating This Kim kardashian game really is addicting --
  • 1 star rating Ok im ready to start playing that kim kardashian mobile game so i have to date people to be more famous? is that right? --
  • 1 star rating I wish I knew more about Kim Kardashian. That classy lady is so reclusive and secretive. She needs more exposure --
  • 4 star rating Kim kardashian is beautiful but she looks so helpless to me. --
  • 3 star rating So North West is half black, half Kim Kardashian. Because no one knows what that bitch is. --
  • 1 star rating Y r u so worried about Kim Kardashian and tryna drag her on social networks lmfao her piss is literally worth more than you tho --
  • 5 star rating The Kim Kardashian game is so stressful --
  • 4 star rating My boyfriend on the Kim Kardashian game is so rude to me. Smh --
  • 4 star rating She is hot even with the surgery so shut the fuck up. --
  • 5 star rating Kim kardashian is so cute lmao --
  • 5 star rating Person they date or like Kim Kardashian's 72 day marriage. Like no, that shit is what makes marriage out to be not so special or a big deal. --
  • 4 star rating Kim kardashian update is so cool. gonna play it again everyday --
  • 3 star rating So this guy at the gym thought I was kim Kardashian bc my butt is similar to hers Wat. --
  • 5 star rating Why do females hate Kim kardashian so much.. She is a lovely woman --
  • 4 star rating Kim kardashian and north west is so flames !! --
  • 3 star rating KIM KARDASHIAN GAME JUST GOT A HUGE UPGRADE THIS REALLY IS THE BEST MONTH --
  • 5 star rating So is Kim Kardashian technically a porn star? --
  • 5 star rating So, I'm doing my speech on Kim Kardashian. Two girls in my class literally said "who is Kim Kardashian?" Literally, kim would be mortified. --
  • 5 star rating Kim kardashian is so cute with her fans --
  • 3 star rating "Kim Kardashian's lack of social media presence is really getting me down" --
  • 3 star rating I haven't commented about how beautiful kim kardashian is in like 2 days so here you go --
  • 5 star rating I think kim kardashian is actually so funny i love her hahaha --
  • 3 star rating 'she is a hoe' Well she's a hoe in Paris dressed in all Balmain so who's really winning here --
  • 1 star rating I opened up Kim Kardashian Hollywood in a place where I couldn't watch her video and now I can't get it this is very upsetting --
  • 5 star rating Kim Kardashian is bomb --
  • 5 star rating She is so gorgeous. She's always on point. --

Throwback Thursday #TBT

Kim Kardashian exclusive 0.jpg
kim kardashian pregnant 1.jpg
Kim Kardashian exclusive 2.jpg
north west kim kardashian 3.jpg
Kim Kardashian full body 5.jpg
Kim Kardashian exclusive 6.jpg
kim kardashian new hairstyles 7.jpg
Kim Kardashian exclusive 8.jpg
Kim Kardashian sexy 9.jpg
Kim Kardashian sexy 10.jpg
Kim Kardashian new pic 11.jpg