Alizee

Never be ashamed of having a crush on Alizee
Singer (Famous from Moi... Lolita)
Count Ranking
Liked by Man/Girl Crushers
Loading
Loading
Facebook Fans 989,721 1,903rd
Alizee ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.

Alizee is straight and is pretty "gay". Just a friendly reminder: don't be ashamed to admit that you have a crush on her. She has dark brown hair. Scroll down and check out her slim body, short and/or medium dark brown hairstyles & haircuts.

3 Ways to Vote her Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Hit the Plus One button →
(need to wait about 1 min to see the "Crushers" count increase)
3. Tell us "why you have a crush on her"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Why People Have A Crush On Alizee

new! Rate Alizee

Body: 

Average: 10 (2 votes)

Face: 

No votes yet

Mind: 

Average: 10 (1 vote)

Heart: 

Average: 10 (1 vote)
Minimum 15 Words.
4 star rating
Rated by 50+ girl-crushers
  • 4 star rating My phone is straight bullshit !!!!!!!!! It does anything --
  • 4 star rating Alizée doesn't like cold pizza. Warm pizza is officially the best. --
  • 3 star rating Something I forgot to add in the first comment : Alizée is bisexual with a female lean. --
  • 5 star rating Alizée je suis sûre c'est le crush de quelqu'un !! --
  • 4 star rating They just wanted to make your weed legal so they can make a profit. --
  • 5 star rating She is beauty. I fucking mean it !! --
  • 4 star rating I'm mad is shit I didn't charge my phone lastnight. --
  • 3 star rating I have no idea who Alizée is, but she sings pretty good in English even with the slight accent. --
  • 2 star rating Alizee's "Moi...Lolita" is my weirdest 'guilty pleasure' song. it's so creepy but it's SO boppy as fuk --
  • 5 star rating Sometimes when I put " " my face really be like --
  • 1 star rating Hi Alizee, i've replied to you earlier on Facebook. Please see the private message there so we can resolve this issue! Thx. Ivan --
  • 1 star rating The best wishes to Alizee Cornet today in the match vs Serena! I hope that she can beat Rena again,so Alleeeezzz Alize --
  • 5 star rating She is back. I repeat, she is back. --
  • 2 star rating So Grateful for the people in my life... Happy to have such an amazing family to help me through this. --
  • 5 star rating Just putting this out there she is the bomb diggity I love her --
  • 2 star rating " Friends was, is and always will be a bullshit show." Let us all just pretend Alizee never commented this. --
  • 5 star rating Actually really like Alizée and Zazie omg --
  • 5 star rating Alizée is gonna be a ghost for Halloween --
  • 5 star rating Stefan is dead! --
  • 4 star rating Cause all that I've been thinking of is maybe that you might. --
  • 4 star rating I wanna go to Paris and meet Alizée so so and so much --
  • 4 star rating Love Julien Doré's version of Alizee's song "Moi Lolita" so so much --
  • 1 star rating I honestly think the only person that deserves gifts from me this year is me!! but then again I think that every year --
  • 5 star rating My crush needs to text me back --
  • 5 star rating What you put in is what you get in the end --
  • 4 star rating ALIZEE is preparing the first show of DALS tour 7 in NANTES --
  • 5 star rating She is watching toy story --
  • 3 star rating J'etais de trop mauvaise humeur mais Alizée m'a envoyé une photo et Alex m'a rep so... :DDD --
  • 5 star rating Alizée is thirty bUT SHE LOOKS SO YOUNG --
  • 5 star rating I lost my headphones im so pissed --
  • 5 star rating She is hands down one of the most beautiful girls --
  • 5 star rating Alizee just had me crying why she so funny --
  • 5 star rating She is gorgeous ..like --
  • 2 star rating Alizee Jacotey was so cute in her prime, omg. I only know from a World Of Warcraft vid I watched... --
  • 5 star rating Sacha portait Alizée et moi je fais à mon crush "tu me portes?" "j'ai les mains prises" "je les tiens" il m'a porté. --
  • 5 star rating Alizée en brune sur W9 --
  • 5 star rating I'm missing so many days of school --
  • 5 star rating So Fresh, la cover d'Alizée "When I'm Gone" ! --
  • 5 star rating Damn , i really wish bitches a stop sneak dissing & shit like they really bout it . But guess what? Me & destiny aint missin' no sleep honey --
  • 5 star rating "Life is life." --
  • 5 star rating The beauty is the eyes of the one who watch it. --
  • 3 star rating Mon frère il se fragilise en NZ ! "My doggy is so cute" J'ai enfin une ptite soeur je crois --
  • 5 star rating Something good is happening --
  • 5 star rating Feeling so sick --
  • 5 star rating damn Alizee your avi, so perf. --
  • 4 star rating Haha elle est so cute sa petite chat la omg mais olalalala --
  • 5 star rating Avc alizée tantôt on s'est tapé un délire en sms en ce "moquant" un peu de mon crush ptdrrrr c'était un tout petit peu méchant mais ptdrrrrr --
  • 5 star rating Today is & Day !!! --
  • 3 star rating So Vengaboys, and now Alizée. Print room café, why would you do that??? --
  • 4 star rating Alizée is actually not home so I have no reason to exist --

Throwback Thursday #TBT

Alizee celebrity 0.jpg
alizee dance 1.jpg
alizee child 2.jpg
Alizee body 3.jpg
Alizee exclusive 4.jpg
alizee dance 5.jpg
alizee child 6.jpg
alizee child 7.jpg
alizee dance 8.jpg
alizee child 9.jpg
alizee now 11.jpg