Simon Curtis

Never be ashamed of having a crush on Simon Curtis
American, Actor (Famous from Hannah Montana, Spectacular!)
Count Ranking
Liked by Man/Girl Crushers
Loading
Loading
Simon Curtis ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.

Simon Curtis is straight and is pretty "gay". Just a friendly reminder: don't be ashamed to admit that you have a crush on him. He has dark brown hair. Scroll down and check out his athletic body, short and/or medium dark brown hairstyles & haircuts.

3 Ways to Vote him Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Hit the Plus One button →
(need to wait about 1 min to see the "Crushers" count increase)
3. Tell us "why you have a crush on him"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Why People Have A Crush On Simon Curtis

new! Rate Simon Curtis

Body: 

No votes yet

Face: 

No votes yet

Mind: 

No votes yet

Heart: 

No votes yet
Minimum 15 Words.
4 star rating
Rated by 50+ man-crushers
  • 3 star rating I've seen simon curtis like twice on my timeline in the last like 2 months. what is this 2011? --
  • 5 star rating Lol simon curtis is such a fanboy --
  • 5 star rating Can someone please tell me who is Simon Curtis ? --
  • 3 star rating Who is simon curtis and how is his comment verified celeb when seohyun's isn't --
  • 5 star rating Who the fuck is simon curtis --
  • 3 star rating Wtf. he is just expressing his sadness and you guys attacked him? wtf is wrong with u guys --
  • 3 star rating Simon curtis came out to express sadness over soshi but he's feeling so attacked right now --
  • 3 star rating Simon Curtis comment for jessica eventhough his bias is sooyoung :') this fanboy :') --
  • 3 star rating Took a whole day to realize that, Simon Curtis? lol But seriously the news really devastated him. --
  • 5 star rating I thought he is a fan of Sooyoung? --
  • 5 star rating Who the fuck is simon curtis anyway wtf --
  • 5 star rating Who even is simon curtis, is he relevant --
  • 4 star rating FLESH BY SIMON CURTIS IS THE/PERFECT TSUKIYAMA/KANEKI SONG WOW --
  • 4 star rating Hypnotized is my favorite Simon Curtis song k by e --
  • 3 star rating I keep forgetting brainwash is my skype name why is it brainwash i think its simon curtis --
  • 5 star rating He is life --
  • 1 star rating The song Joshua by Simon Curtis smacks me in the feels cuz /his/ name is Joshua and it reminds me too much of him ahahaha --
  • 3 star rating The new tokio hotel is literally the german simon curtis and they fucking suck --
  • 5 star rating Simon curtis' songs are all very dance-able --
  • 3 star rating Who is this Simon Curtis wretch and why are his songs so damn catchy?! --
  • 5 star rating BRO SIMON CURTIS IS THE BEST THING --
  • 5 star rating Simon Curtis Flesh --
  • 4 star rating Simon curtis idk about u idk ur music really good but idk --
  • 5 star rating Simon curtis is my fucking boyfriend --
  • 5 star rating He is LIFE --
  • 5 star rating Hell I love ya Simon Curtis!! Really into your music!! --
  • 5 star rating Ouvi uma música bué estranha ontem chama se Simon Curtis - Flesh , é uma mistura de vampiros com sexo wich is pretty interesting --
  • 5 star rating No one has made a TE fanmade video to Simon Curtis' song "Flesh"... See this is why I can't ship it, WHERE'S THE SEX?? THE PORN?? The kink?? --
  • 3 star rating {info} he is an American actor, singer songwriter, and record producer. --
  • 5 star rating Wait who is simon curtis? --
  • 5 star rating And damara with super psycho love by simon curtis. but yea makes sense also this songs boss as well as flesh what is my song for crokri --
  • 4 star rating He is a lot worse than the smell of Superpop's shit! --
  • 5 star rating Who the fuck is simon curtis --
  • 5 star rating Who even is simon curtis, is he relevant --
  • 3 star rating Oh geez I haven't listened to Simon Curtis' RA in so long it's such an awesome album --
  • 4 star rating Flesh by simon curtis is the dmmd fandom's anthem tbh --
  • 3 star rating Flesh // simon curtis .this is the perfect song for a tokyo ghoul playlist --
  • 5 star rating He is cool --
  • 3 star rating I came out here for simon curtis and right now im feeling so adam lambert (????????????) --
  • 4 star rating Flesh by simon curtis is the dmmd fandom's anthem tbh --
  • 5 star rating /...Hypnotized(Simon Curtis) Is actually a song about sex. Listen to the words '...Almost There....' And 'I'll break it with my hips...' LOL --
  • 4 star rating ((I should stop listening to The Cab and Simon Curtis so much-)) --
  • 5 star rating Simon curtis still sounds so good,,,, --
  • 4 star rating I only associate simon curtis w yaoi amvs now im so sorry,,,,,,,,, --
  • 5 star rating Simon curtis flesh describes all my kinks i love that song so much you dont even kniw vsrsrsyhyhrs --
  • 5 star rating SIMON CURTIS IS MY EVERYTHING --
  • 3 star rating I came out here for simon curtis and right now im feeling so adam lambert (????????????) --
  • 5 star rating Flesh by he is sex --
  • 5 star rating Simon Curtis's voice is gkdjsbkjbgdskjbfdskjfb --
  • 3 star rating OMG OMG OMGGGG!! This sounds very much like a new Simon Curtis song!!!! Me Wants Now!!!!!! --

Throwback Thursday #TBT

simon curtis new hairstyles 0.jpg
simon curtis director 1.jpg
simon curtis singer 2.jpg
Simon Curtis dating 3.jpg
Simon Curtis sexy 4.jpg
Simon Curtis dating 5.jpg
Simon Curtis new pic 6.jpg
Simon Curtis new pic 7.jpg
Simon Curtis sexy 8.jpg
Simon Curtis dating 9.jpg
simon curtis new hairstyles 10.jpg
Simon Curtis exclusive hot pic 11.jpg