Kenan Dogulu

Never be ashamed of having a crush on Kenan Dogulu
Turkish, Singer
Count Ranking
Liked by Man/Girl Crushers
Loading
Loading
Facebook Fans 401,161 3,060th
Kenan Dogulu ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.
He was named one of The 200 Hottest Middle Eastern Men, Top 100 Most Handsome Middle Eastern Men by our Man Crush Monday bloggers.

Kenan Dogulu is straight. He has dark brown hair. Scroll down and check out his athletic body, short and/or medium dark brown hairstyles & haircuts.

3 Ways to Vote him Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Hit the Plus One button →
(need to wait about 1 min to see the "Crushers" count increase)
3. Tell us "why you have a crush on him"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Why People Have A Crush On Kenan Dogulu

new! Rate Kenan Dogulu

Body: 

No votes yet

Face: 

No votes yet

Mind: 

No votes yet

Heart: 

No votes yet
Minimum 15 Words.
3 star rating
Rated by 50+ man-crushers
  • 3 star rating Sibel can ve kenan dogulu'nun gectim ayri ayriyi, beraber sarki soylemesi?!?!???!!! --
  • 2 star rating Ben erkek olsaydim sevdigim kizin gozlerinin icine bakarak kenan dogulu-gelinim sarkisini soylerdim --
  • 5 star rating Kenan Dogulu-Rica --
  • 3 star rating Su benzilikten sigara alir bu yollarda kenan dogulu-sans melegim dinlerdik.. --
  • 5 star rating Yunanl kenan dogulu soylemesin ahahaaba --
  • 4 star rating Hava tam kenan dogulu-kandirdim dinlemelik degil mi sizce de :D --
  • 3 star rating Bir tayfun bir hakan peker bir kenan dogulu yerini kimse dolduramaz :) --
  • 5 star rating Kenan dogulu -Bal gibi --
  • 5 star rating Kenan dogulu - tutam yorum --
  • 5 star rating Kenan dogulu ne guzel sarkidir ya --
  • 5 star rating Kenan Dogulu - Rica --
  • 3 star rating Potanin Perileri peri degil, Kenan Dogulu dogulu degil. Allah kahretsin boyle basket sporunu!!! --
  • 3 star rating Kenan Dogulu'ya birkez daha hayran oldum. Ne eker bir çocuk. Garanti'de süper bir is yapmis. --
  • 5 star rating Arkada ruyada arabasiyla giden kenan dogulu'yu durdurup tanidigin deli doktoru var mi diye.sormak nedir ya :/aklimi yicem bu nasil rüya lan --
  • 3 star rating OZAN DOGULU FEAT AJDA PEKKAN & KENAN DOGULU - HARIKA 'te! izleyin...! --
  • 5 star rating Demet-Ibrahim Kutluay bosaniyor. Tuba Buyukustun-Onur Saylak bosaniyor. Kenan Dogulu'nun dugunu siir gibiymis. Gulben Ergen evlenmis. --
  • 5 star rating Hem zaten kenan dogulu'nun "güzeller içinden" sarkisi da 2003 Avrupa Bayanlar Voleybol ampiyonas nda Filenin Sultanlarinin sarkisiydi :))) --
  • 3 star rating Kenan Do ulu - Çakk d yeni ç kt zamanlar her ey daha güzeldi yemin ederim. --
  • 4 star rating Kenan Dogulu gibi koca mi olurmus be ne oyle lolipop gibi oykk --
  • 5 star rating Kenan dogulu bal gibi --
  • 3 star rating Kenan dogulu bi aralar romayi yakiyodu, nostalji programlarida olmasa nerdeyse unutuyoduk ya! --
  • 3 star rating Zaten benim muzik listem de Kenan Dogulu'dan sonra 'la bize her yer angara' calmayi gerektirirdi. --
  • 5 star rating Kenan dogulu neden UF'nin trailerini paylasti ??? --
  • 4 star rating Kenan dogulu unutursam f s lday payla m anxjajzhansj --
  • 4 star rating Kenan dogulu acip soyleyecek kadar ne yasadiniz ?¿ --
  • 1 star rating FEDERER 1 LOOSER DE LD R,A KA DE L NE ÖNEM VER KENAN NADALI FALAN BO VER D YORUM!!****Kenan Dogulu-Yapar m B l rs n: --
  • 1 star rating Kenan Dogulu bile guzel sarkilar yapmaya devam ederken, Tarkan'in hala 10 yil oncesinin ekmegini yemesi bana anlamsiz geliyor --
  • 5 star rating Kenan Dogulu- Bal gibi --
  • 3 star rating Bu arkiyi niye ido tatlises yapti yaaa, kenan dogulu yapsaydi olmuyo muydu?? Ido nedir yani --
  • 2 star rating Kenan dogulu yanimdan gecerken siklemedim ama ajda pekkani gorunce mecbur bi ayaga kalkma durumu oldu --
  • 5 star rating Kenan dogulu-rica --
  • 5 star rating +BU SENE TAMAMEN ARKADASLARIMIN BENIM SARKIM OLMASINI ISTEDIKLERI SARKIM YANIIII "AJDA PEKKAN VE KENAN DOGULU""HARIKA" VAR.NE DIYEBILIRIMMM+ --
  • 4 star rating Bu tarz benim cok komik. Kenan dogulu hosuma gidiyor hgdethvf :D --
  • 1 star rating Kenan Dogulu'nun Potanin Perileri reklam filminde yuzunden maskesini cikardigi an korku filmi gibi. :/ | Korktum sabah sabah. .s --
  • 3 star rating Hören Kral Pop - OZAN DOGULU&AJDA PEKKAN&KENAN DOGULU - , , - (iPhoneRadyo). --
  • 4 star rating Ruyamda kenan dogulu sarkisi soyluyodum.Sesim guzeldi Asjdkdkfk --
  • 4 star rating Benmi im engel olaylara gel. Kenan do ulu sen muhte em bi insans n. --
  • 5 star rating Calarken dinlet seysi kenan dogulu cakkidi olan sevgilim oldu o kiz gonul iliskilerimde milattir ondan sonra hiçbir sevgilimden utanmadim --
  • 3 star rating Anlad k Kenan dogulu filenin sultanlar na boktan bi sürpriz yapm anlad k youtube ses kes ya. --
  • 3 star rating Beren saatin cocukluk aski kenan dogulu ile evlenmesini ogrendikten sonra mina ile tepkimiz c: --
  • 4 star rating Kenan dogulu ozetlemis ; çat diye çatlamak üzereyim :)) --
  • 5 star rating Kenan dogulu - nazli yariiim --
  • 4 star rating Kenan dogulu demis, iyi de demis; asla yerine koyamiyorum kimseyi... --
  • 5 star rating Bisi sorcam,kenan dogulu bu kadar erkeksi ve karizmatikken kardesi kemal dogulu neden erkeklerle sevismek istiyormus gibi davraniyo olabilir --
  • 5 star rating Kenan Dogulu - Tutamiyorum zamani --
  • 4 star rating A k memnu tekrar ba lam Kenan Dogulu kudursun bence.. --
  • 1 star rating Kenan Dogulu'nun patates kafasina 5 degil 15 saat makyaj yapsalar da adam degisemiyo kafa ayni patateslikte kaliyo --
  • 5 star rating Kenan dogulu saçli vaxtinda daha bomba idi --
  • 4 star rating kenan Dogulu-tencere kapak (sen basla ben tamamlarim) --
  • 5 star rating Tugce Kazaz - Kenan Dogulu hey gidi heyyyy --

Throwback Thursday #TBT

kenan dogulu beren saat 0.jpg
kenan dogulu ve beren saat 1.jpg
kenan imirzalioglu 2.jpg
tarkan 3.jpg
kivanc tatlitug 4.jpg
Kenan Dogulu new pic 5.jpg
Kenan Dogulu new pic 6.jpg
tarkan 7.jpg
Kenan Dogulu dating 8.jpg
tarkan 9.jpg
engin akyurek 10.jpg
tarkan 11.jpg