Gregg Sulkin

Never be ashamed of having a crush on Gregg Sulkin
Actor (Famous from Wizards of Waverly Place, Avalon High)
Count Ranking
Liked by Man/Girl Crushers
Loading
Loading
Facebook Fans 1,340,570 1,595th
Gregg Sulkin ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.
He was named one of Top 100 Hottest Jewish Male Celebrities, Most Handsome British Men by our Man Crush Monday bloggers.

Gregg Sulkin is straight. He is sexy and many gay men wish he was gay. If you like him, just say it: I Ain't Ashamed of My Man Crush. He has dark brown hair. Scroll down and check out his athletic body, short and/or medium dark brown hairstyles & haircuts.

3 Ways to Vote him Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Hit the Plus One button →
(need to wait about 1 min to see the "Crushers" count increase)
3. Tell us "why you have a crush on him"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Athletic Body: Gregg Sulkin Shirtless

1 year ago (November 21, 2017, 2pm)
Gregg Sulkin goes shirtless and shows off his sexy muscle body in Runways S01E01.

View More Gregg Sulkin Runways S01E01 2017
Gregg Sulkin latest sexy shirtless scene November 21, 2017, 2pm
Gregg Sulkin Runways S01E01 2017
Gregg Sulkin latest sexy shirtless scene November 21, 2017, 2pm

Why People Have A Crush On Gregg Sulkin

new! Rate Gregg Sulkin

Body: 

Average: 10 (7 votes)

Face: 

Average: 10 (7 votes)

Mind: 

Average: 8 (8 votes)

Heart: 

Average: 8.9 (7 votes)
Minimum 15 Words.
4 star rating
Rated by 50+ man-crushers
  • 1 star rating This is Me com Joe Jonas, Travis Barker, a família inteira dela, JLO, Wilmer, Gregg Sulkin estão no show de hoje!!! --
  • 5 star rating he is at the concert tonight --
  • 5 star rating Gregg sulkin is hot ngl --
  • 4 star rating Gregg sulkin is my baeee yeah gregg sulkin is my dayyy --
  • 5 star rating Gregg sulkin is --
  • 5 star rating Gregg sulkin got so hot wow --
  • 5 star rating Gregg Sulkin look so good man --
  • 3 star rating THE BEST MENTIONS WOULD BE "GREGG SULKIN IS FOLLOWING U" PLS MAKE IT REAL --
  • 5 star rating He is just about the cutest thing ever --
  • 5 star rating All of MTV's male actors are sooo hot (Shane Harper, Gregg Sulkin, Beau, Brett Davern AND SO MANY MORE!) HOW DO THEY FIND THESE PEOPLE?!!! --
  • 4 star rating Didn't have school today so didn't get to see Gregg Sulkin --
  • 5 star rating Gregg sulkin is fucking hot okay --
  • 5 star rating He is so god damn attractive ohh my godddd --
  • 5 star rating Gregg sulkin is hot af --
  • 4 star rating He is here and the bitches are going crazy. Poor guy. --
  • 3 star rating He is even hotter in Faking It than he was when he was in Wizards Of Waverly Place --
  • 4 star rating I would like chase so much more if he wasn't gregg sulkin --
  • 5 star rating Honestly the closest aos is ever gonna get to crossing over with other shows is chloe bennet being friends with olivia holt and gregg sulkin --
  • 5 star rating He is perfect hxgnjdswnnu --
  • 1 star rating My friend just texted me "I think I was driving next to Gregg Sulkin on the freeway!" Ahhaha. Gregg is at my school again! Ahaha. --
  • 5 star rating How can my selfesteem be fine when zayn malik & gregg sulkin are around i mean im gonna start follow ugly people so my selfesteem'll be fine --
  • 5 star rating I really hate Liam but I love Gregg Sulkin --
  • 5 star rating Gregg sulkin was my crush since i was 13 --
  • 5 star rating Shane harper and gregg sulkin . that iS ALL --
  • 4 star rating Gregg sulkin + bella thorne are so fuckin cute omg --
  • 5 star rating Gregg sulkin is --
  • 3 star rating Gregg sulkin es guapo. HE LOOKS SO GOOD. FUCK THE AMERICAN ACCENT PLS TALK IN YOUR BRITISH ONEEE --
  • 5 star rating Gregg Sulkin on Faking It is my love --
  • 5 star rating He is gonna be my boo one day --
  • 5 star rating IM SO IN LOVEBWITH GREGG SULKIN --
  • 3 star rating Since wizards of waverly place I wanted 2 meet Gregg Sulkin he's so cute :-( --
  • 5 star rating 137. gregg sulkin è una crush indiscussa --
  • 1 star rating I am going to school very early tomorrow in hopes that I am mistaken for an extra and get to meet Gregg Sulkin --
  • 5 star rating He is something else --
  • 5 star rating My for is Gregg Sulkin ( ) --
  • 5 star rating He is wel schone ja --
  • 5 star rating He is hot. --
  • 5 star rating Gregg sulkin is so hot in faking it ermergerd --
  • 5 star rating YODELS GREGG SULKIN IS SO CUTE --
  • 5 star rating Gregg sulkin is so attractive i feel offended --
  • 3 star rating What I do to you following me? My dream is to see Gregg Sulkin followed you --
  • 5 star rating is amazing, i love you so much gregg sulkin please follow me, makes me smile xx --
  • 5 star rating Gregg sulkin is too hot for this planet --
  • 5 star rating Gregg sulkin is a very beautiful human --
  • 5 star rating Why is gregg sulkin hot still --
  • 5 star rating Gregg sulkin is bae --
  • 5 star rating He is a babe --
  • 5 star rating I can't man Gregg sulkin is so sexy --
  • 5 star rating Gregg sulkin is reading after omg --
  • 5 star rating Gregg sulkin is so hot --

Throwback Thursday #TBT

Gregg Sulkin sexy 1.jpg
Gregg Sulkin body 2.jpg
Gregg Sulkin body 3.jpg
gregg sulkin and miley 4.jpg
gregg sulkin 2012 5.jpg
Gregg Sulkin full body 6.jpg
Gregg Sulkin sexy 7.jpg
Gregg Sulkin celebrity 8.jpg
gregg sulkin and miley 9.jpg
Gregg Sulkin celebrity 11.jpg