Daddy Yankee

Never be ashamed of having a crush on Daddy Yankee
Reggaeton artist (Famous from Reggae singer, Gasolina)
Count Ranking
Liked by Man/Girl Crushers
Loading
Loading
Facebook Fans 29,658,467 69th
Twitter Followers 9,803,104 89th
Daddy Yankee ranks Loading, and ranks Loading among all celebrities on the Top Celebrity Crushes list.
He was named one of Sexiest Hispanic Men, Sexiest Latino Men by our Man Crush Monday bloggers.

Daddy Yankee is straight. He is sexy and many gay men wish he was gay. If you like him, just say it: I Ain't Ashamed of My Man Crush. He has black hair. Scroll down and check out his athletic body, short and/or medium black hairstyles & haircuts.

3 Ways to Vote him Up!

1. Hit the "Tweet" button at the top ↑
2. Hit the Plus One button →
(need to wait about 1 min to see the "Crushers" count increase)
3. Tell us "why you have a crush on him"
Refresh this page to see the "Crushers" increase after you "Like" or vote.

Why People Have A Crush On Daddy Yankee

new! Rate Daddy Yankee

Body: 

Average: 9 (1 vote)

Face: 

Average: 10 (1 vote)

Mind: 

No votes yet

Heart: 

Average: 9 (1 vote)
Minimum 15 Words.
4 star rating
Rated by 50+ man-crushers
  • 5 star rating I bet the SEX is great with this latino hunk!!! I'd really like to find out first hand. --
  • 4 star rating This Daddy Yankee station on pandora is always on point! --
  • 5 star rating Daddy Yankee This Is Not a Love Song (feat. Duncan) --
  • 5 star rating This Is Not A Love Song - Daddy Yankee feat. Duncan --
  • 5 star rating He is my fav rapper --
  • 5 star rating This is not a love song - Daddy Yankee ft Duncan --
  • 5 star rating I just really like daddy yankee ok --
  • 4 star rating Cooking in my underwear while dancing to is the best feeling ever --
  • 3 star rating Not gonna lie there is a very latin woman inside me that always wants to dance to daddy yankee --
  • 5 star rating Gasolina by daddy Yankee is the fucking shit --
  • 5 star rating Remember when gasolina came out and i had a crush on daddy yankee --
  • 1 star rating IHeartRadio Fiesta Latina in November featuring Daddy Yankee and Ricky Martin. So... what I'm seeing is early bday present 2k14? --
  • 5 star rating Daddy yankee is so iconic --
  • 5 star rating Daddy Yankee gasolina is STILL my jam --
  • 5 star rating The fact that all my boyfriend's younger siblings love limbo by daddy yankee is just amazing hahaha --
  • 2 star rating If you tell me you're from Puerto Rico, the first thing I'm gonna ask you is your opinion of daddy Yankee --
  • 5 star rating Why is Daddy Yankee so hot?! --
  • 4 star rating OMG i'm so excited!! this saturday are u ready?? --
  • 2 star rating HASTA LA AMANECER RMX LOS CANGRIS ONCE AGAIN DIMELO RAYMOND! TAMO ACTIVO! SNAPCHAT IS LITTYY --
  • 5 star rating He is bants idk --
  • 2 star rating All i see nowadays when my gas low is Daddy yankee singing "Dame mas gasolina" at the top of his lungs --
  • 5 star rating I love Daddy Yankee so much, and Wisin Y Yandel --
  • 5 star rating Daddy Yankee ft J Alvarez - El Amante is life --
  • 5 star rating We really in spanish listening to --
  • 3 star rating Society next to mine is playing a remix of the Ganpati Aarti with Daddy Yankee's Gasolina. --
  • 2 star rating I'm listening to Daddy Yankee - Lovumba...but I know nothing he's saying but I like the beat so oh well --
  • 5 star rating Daddy Yankee x This Is Not A Love Song --
  • 2 star rating Who is dancing Friday ! Dura - Single by Daddy Yankeehttps://itunes.apple.com/us/album/dura-single/1334615059 --
  • 5 star rating Cannot stop twerking to this is not a love song by daddy yankee --
  • 5 star rating ¡This Is Not A Love Song, Baby! ¿You get that? --
  • 5 star rating He is the definition of sexy --
  • 5 star rating iTunes - Music - This is Not A Love Song - Single by Daddy Yankee --
  • 3 star rating The only reason I don't like he is because his movie was trash and he's Puerto Rican. --
  • 1 star rating Tell me why we in the gas station & no one is here to pump our gas & my sister starts playing Daddy Yankee Gasolina --
  • 4 star rating Daddy yankee's "gasolina" is still a tune to this day sheesh --
  • 5 star rating I have no idea what Gasolina by he is about but I still love it --
  • 5 star rating Bruh I love my new wallpaper on computer why you so fine --
  • 3 star rating My sis just met DADDY Yankee... this is like a dream come true for her --
  • 3 star rating I wanna go to a Daddy Yankee concert so bad, I wish I went this year fkkk --
  • 4 star rating Daddy Yankee de broadwayd blvd is going to be a dad? Paaaaaapa! --
  • 5 star rating What, so daddy Yankee is going to be a dad ? Wow --
  • 4 star rating I remember buying Daddy Yankee's first CD in DR I was so excited --
  • 2 star rating This is the 4th floor of the library not a damn reggaeton concert. Get your Daddy Yankee ass out of here! --
  • 3 star rating Rompe by Daddy Yankee came on my pandora. Tf is this middle school? Lowkey hyped AF tho --
  • 5 star rating . stop being zen stfu and just live! --
  • 5 star rating I've had a crush on Don Omar and Daddy Yankee since the early 2000's --
  • 3 star rating is such a great song you should definitely make more mixes like it you are amazing --
  • 5 star rating Plays again fyi...i know people:-) Thanks 4 supporting my new record "This Is Not A Love Song" MKE en la Casa! --
  • 5 star rating Am I really listening to Daddy yankee rn... --
  • 3 star rating 26. Uma música que você gosta só do ritmo. > Daddy Yankee - Pose --

Throwback Thursday #TBT

daddy yankee album 0.jpg
daddy yankee new hairstyles 1.jpg
daddy yankee wallpaper 2.jpg
daddy yankee wallpaper 3.jpg
daddy yankee wallpaper 4.jpg
daddy yankee wife and kids 5.jpg
Daddy Yankee dating 6.jpg
Daddy Yankee new pic 7.jpg
Daddy Yankee dating 8.jpg
daddy yankee limbo 9.jpg
daddy yankee limbo 10.jpg
Daddy Yankee new pic 11.jpg